71 Reacties

2 maanden geleden

Omg alsof ik mijn verhaal lees: dochter geboren in oktober ‘23 via geplande keizersnede vanwege stuitligging en vrijdag erachter gekomen dat ik weer zwanger ben 😂 heel spannend allemaal! Het is nog mega pril, maar hopelijk gaat het allemaal goed. Het lijkt mij juist leuk om minder leeftijdsverschil te hebben. Iets sneller door de tropenjaren heen?

2 maanden geleden

Mijn zoon is van december ‘23 dus als alles goed gaat zal er 13 maanden tussen de kindjes zitten. Lijkt me prachtig en loodzwaar tegelijk, ik kijk er al naar uit 🤩 Mijn zoontje is een supergemakkelijk kind en een erg goede slaper dus op dit moment zie ik het allemaal nog goed zitten haha.

2 maanden geleden

Reactie op Lois93

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben begin mei 2023 bevallen van mijn ...
Hier ook november 23 bevallen en uitgerekend eind maart

2 maanden geleden

Reactie op Baby mupke

Ah leuk gefeliciteerd!! Wij zitten straks op 1 jaar en bijna 5 maanden. we ...
Awh ook leuk🥰 Nee wij ook niet en gister een vroege echo gehad met vijf weken en 5 dagen. Ze kon zien dat ik zwanger ben, maar ze raadt aan om over twee weken weer een echo te maken, dan kan ze meer zien! Haha ik denk dat niemand het verwacht in onze omgeving! Mijn dochter kreeg ik na drie jaar met icsi en nu ben ik spontaan zwanger geworden. Dit terwijl ik ook heb te horen gekregen dat ik een langzame schildklier heb. Dus dat ik uberhaupt zwanger ben, is mij een raadsel! Oh wat spannend he de eerste echo! Ja ik ben 20 maart uitgerekend.

2 maanden geleden

Reactie op L1901

Gefeliciteerd! Bij ons zal er straks 13 maanden tussen zitten; eerste kindj ...
Ik precies hetzelfde 😊

2 maanden geleden

Hoi! Oudste was 19 maanden toen onze jongste kwam en als alles goed mag gaan is de jongste 23 maanden als deze baby geboren wordt😊

2 maanden geleden

Reactie op T.

Awh ook leuk🥰 Nee wij ook niet en gister een vroege echo gehad met vijf we ...
Oh wauw dat is het helemaal een wondertje zeg! ✨ super fijn voor jullie. Hopelijk blijft het allemaal goed gaat en heb je over 2 weken een prachtige echo. Ik hoor het graag als het zo ver is! Ik ben vandaag ong acht weken en morgen de eerste echo dus ben heel benieuwd.. ❤️✨

2 maanden geleden

Reactie op Ooievaar1234

Omg alsof ik mijn verhaal lees: dochter geboren in oktober ‘23 via geplande ...
Oh wauwie hahaha ook 16 oktober toevallig?🤣 ja sneller door de tropenjaren heen is misschien ook wel zo. En dikke kans dat ze hopelijk lekker samen spelen etc. Heb je al een echo gehad en hoever ben je?

2 maanden geleden

Oh wauw super leuk om te lezen dat er zoveel mama’s zijn met de kindjes dicht op elkaar! Leuk om zo dingen met elkaar te delen. Hoor graag wanneer jullie zijn uitgerekend en wanneer jullie de eerste echo hebben! Wij mogen morgenochtend voor de eerste echo! Ik merk wel dat ik bij onze dochter overal veel meer mee bezig was en veel zenuwachtiger was dan dat ik nu ben..

2 maanden geleden

Hoi! Mijn kindjes schelen allemaal net een jaar. Ik ben nu in verwachting van ons 9e kindje, zal nu ook 1,5 jaar tussen zitten, omdat we in april onze zoon hebben gekregen na een zwangerschap van 19+3 omdat zijn hartje ermee gestopt is.. ik vind persoonlijk het kleine leeftijdsverschil heerlijk 🤍 geniet daar oprecht van 🥰

2 maanden geleden

Hoihoi! Ik ben juli 23 bevallen van onze dochter. En nu opnieuw zwanger. Ik vind het kleine leeftijdsverschil fijn maar ben ook wel benieuwd hoe het straks zal gaan.

2 maanden geleden

Reactie op Baby mupke

Oh wauw dat is het helemaal een wondertje zeg! ✨ super fijn voor jullie. Ho ...
Ik hoop het ook! 🥰 hoe was je echo?

2 maanden geleden

Ik heb een zoontje van 2 jaar en 5 maanden en de ander is ook van Oktober en nu als het goed is 6 weken zwanger🤭

2 maanden geleden

Reactie op Baby mupke

Oh wauwie hahaha ook 16 oktober toevallig?🤣 ja sneller door de tropenjaren ...
Haha nee 23 oktober, maar scheelt niet veel! Ik ben nog maar heel pril zwanger, nu 4+5. Eerste echo is pas 14 augustus. De dag ervoor komen we terug van vakantie. En jij?

2 maanden geleden

Hoii wat fijn deze herkenning! Mijn eerste kindje is ook van oktober en ik ben er afgelopen donderdag achter gekomen weer zwanger te zijn. Kijk er zo naar uit om straks kraamtijd in de lente ipv in de winter te hebben! Maar vindt het ook snel :)

2 maanden geleden

Reactie op T.

Ik hoop het ook! 🥰 hoe was je echo?
Echo vrijdagochtend was goed! Ong 7 weken zwanger denkt ze. Voelt nu al wat echter aan ofzo maar merk dat ik er veel minder mee bezig ben dan bij de eerste. Misschien ook omdat zij juist voor veel afleiding zorgt haha. Had bij m’n dochter ook al dingen besteld enzo, nu nog niets hoor 🫣

2 maanden geleden

Reactie op UmmSulayman

Ik heb een zoontje van 2 jaar en 5 maanden en de ander is ook van Oktober e ...
Ah heel leuk!! Spannend!!

2 maanden geleden

Reactie op Ooievaar1234

Haha nee 23 oktober, maar scheelt niet veel! Ik ben nog maar heel pril zwan ...
Haha ik was eigenlijk de 22ste uitgerekend maar omdat het geplande keizersnede werd was t een weekje eerder. Nu wil ik wel graag natuurlijk proberen, jij? Ik heb vrijdag ochtend de eerste echo gehad en was goed. Kloppend hartje gezien. Ze dacht ong 7 weken. Zitten we weer lekker dicht op elkaar dus. Leuk zeg!

2 maanden geleden

Reactie op Sappie91

Hoii wat fijn deze herkenning! Mijn eerste kindje is ook van oktober en ik ...
Ah leuk! Er zijn inderdaad een hoop meer moeders dan ik dacht snel weer zwanger! Die kraamtijd in het voorjaar lijkt me ook heerlijk! ❤️ wanneer heb je de eerste echo?

2 maanden geleden

Reactie op Baby mupke

Haha ik was eigenlijk de 22ste uitgerekend maar omdat het geplande keizersn ...
Ik ga denk ik weer voor een geplande keizersnede (zoals ik er nu over denk). Maar eerst het eerste trimester maar doorkomen. Ik heb voor mijn dochter 3 miskramen gehad dus ik ben nog sceptisch. Gefeliciteerd met de goede echo! Zo’n spannend moment altijd hè?