71 Reacties

2 maanden geleden

Hier precies hetzelfde! Oudste is 3,5 middelste is net 8 maanden en zal 16 maanden zijn als onze derde wordt geboren. Bij ons ook niet gepland, maar wel heel blij mee♥️

2 maanden geleden

Reactie op Baby mupke

Ah leuk! Er zijn inderdaad een hoop meer moeders dan ik dacht snel weer zwa ...
15 augustus! En weekje later intake. Ga de 16e naar Lowlands dus vindt het dan wel fijn even van te voren het hartje te hebben zien kloppen. Hoe was jouw echo?

2 maanden geleden

Reactie op Baby mupke

Ah leuk! Er zijn inderdaad een hoop meer moeders dan ik dacht snel weer zwa ...
Dat geeft mij ook geruststelling ofzo, gek he? Ben in april '23 bevallen en die kraamtijd was echt heuuurlijk!

2 maanden geleden

Hoe voelen jullie je ? Ik vind het allemaal erg spannend. Over 2 weken de eerste echo. Er gaat 1 jaar en 9 maand ongeveer tussen zitten bij ons. Maar voel me soms wel schuldig tegen over de kleine meid ofzo..

2 maanden geleden

Gefeliciteerd! Ik ben in november 2021 bevallen van me dochtertje en in mei 2023 bevallen me me zoontje. Ze scheelde nog net geen 1,5 jaar. Pittig MAAR ze zijn nu zoooo leuk samen. Zij is nu inmiddels 2jaar en 8 maanden en hij is bijna 1jaar en 3 maanden en ze spelen echt ontzettend leuk samen. Nu zwanger van de derde en dan schelen me zoontje en de baby nog net geen 2 jaar. 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Kirstenzwanger

Hoe voelen jullie je ? Ik vind het allemaal erg spannend. Over 2 weken de e ...
Ik had dat ook heel erg na de geboorte en met name in de kraamweek ik voelde me vreselijk schuldig (hallo hormonen). Maar bij ons kwam dat helemaal goed. Oudste moest echt even wennen aan het delen van de aandacht en wachten op zijn beurt. Kon ons flink uittesten en de grenzen opzoeken. Maar hij vindt zijn zusje echt zo leuk, ging vanzelf goed. Hij is gek op d'r♥️ Ongevraagd 3 tips: laat de baby een cadeautje meenemen voor haar grote zus. Leg de baby in de cosleeper een nestje oid en ga samen kijken ipv dat je in bed ligt met de baby in je armen. Laatste;), laat de baby ook op de beurt wachten. Ook al slaat het nergens op en is de baby gewoon rustig, maar doe je iets voor je dochter. Zeg dan hardop zo nu moet de baby even wachten en ben jij aan de beurt. Zo krijgt ze niet het gevoel dat ze de hele tijd als enige moet wachten. Vond mijn zoon heel fijn. Doe ermee wat je wil hoor, maar bij ons hielp dit heel erg😊

2 maanden geleden

Mijn zoontje is van juni 23, nu bijna acht weken zwanger. Er zit 1 jaar en 9 maanden tussen straks. Wij vonden het ook snel maar ook weer mooi dat deze zwangerschap zo spontaan is ontstaan.

2 maanden geleden

Reactie op Sappie91

15 augustus! En weekje later intake. Ga de 16e naar Lowlands dus vindt het ...
Ah gaaf! Zolang je je goed voelt is het heerlijk om nog zulke dingen te kunnen doen hè! Echo was goed, mooi kloppend hartje en zag er allemaal goed uit! Nu vlg week donderdag weer een echo. Ben benieuwd!

2 maanden geleden

Dat geeft mij ook geruststelling ofzo, gek he? Ben in april '23 bevallen en ...
Haha ja en dat verlof hè!! Kan niet wachten 🤣🤪

2 maanden geleden

Reactie op Koraaltje

Ik had dat ook heel erg na de geboorte en met name in de kraamweek ik voeld ...
Oh wauw goeie tips! Die ga ik ook onthouden! ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Ooievaar1234

Ik ga denk ik weer voor een geplande keizersnede (zoals ik er nu over denk) ...
Nahhhh het wordt steeds gekker! Ik heb ook 3 miskramen gehad voor mijn dochtertje geboren is. Of naja eerste 2 miskramen en toen een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik kan het nu aardig loslaten ofzo omdat het mijn m’n dochtertje allemaal goed ging en een fantastische zwangerschap heb gehad (vanaf 20/22 weken want daarvoor vond ik het nog wel erg spannend) heb voor mn gevoel al die ellende wel gehad en hoop/denk dat het nu allemaal wel goed komt voortaan. Misschien een beetje naïef maar voelt voor mij wel prettig haha 🫣🫣

2 maanden geleden

Reactie op Baby mupke

Nahhhh het wordt steeds gekker! Ik heb ook 3 miskramen gehad voor mijn doch ...
Oh wat toevallig zeg! Ik heb uit onderzoek gelezen dat het gemiddelde aantal miskramen bij herhaalde miskramen 3 is. Wel heel heftig hoor, een bbz.. Hopelijk zijn we hierin dan lekker gemiddeld en gaat deze zwangerschap weer goed 🤞🏻Ik had verwacht dat ik het minder spannend zou vinden na mn dochter, maar helaas toch wel veel last van spanning en angst. Geniet ervan dat jij het vertrouwen ervaart. Das veel waard!

2 maanden geleden

Hier eerste kindje van september 2023, tweede uitgerekend voor maart 2025 dus ook weinig leeftijdsverschil. Wij hebben dit bewust zo gekozen zodar ze als ze ouder zijn veel samen kunnen spelen.

2 maanden geleden

Reactie op Ooievaar1234

Oh wat toevallig zeg! Ik heb uit onderzoek gelezen dat het gemiddelde aanta ...
Nou precies! Laten we daar maar vanuit gaan! Voor nu ong 9 weken en donderdag weer een echo dus ben benieuwd! Als het donderdag goed is gaan we het denk ik aan onze ouders vertellen. Jij vast een hele fijne vakantie! 💋✨

2 maanden geleden

Reactie op Ano129

Hier eerste kindje van september 2023, tweede uitgerekend voor maart 2025 d ...
Ah leuk ja! Dat hoop ik ook inderdaad, zou we erg leuk zijn! Bij de eerste was het geslacht een verassing maar nu willen we het denk ik wel weten! 🌺

2 maanden geleden

Eerste kindje geboren begin oktober '23. Nu midden maart uitgerekend van nummer twee ❤️

2 maanden geleden

Eerste kindje begin maart 2023 geboren nu weer uitgerekend begin maar 2025.. precies of bijna 2 jaar ertussen

2 maanden geleden

Ons zoontje is van jan 2021, ons dochtertje is van sept 2023 en nu in maart 2025 uitgeteld... zo leuk weer ☺️🤰💘

2 maanden geleden

Reactie op zowayh

Eerste kindje begin maart 2023 geboren nu weer uitgerekend begin maar 2025. ...
Hier precies hetzelfde 😊

2 maanden geleden

Hier dochter van januari 21 en tweede van oktober 22. Derde uitgerekend eind maart 25. Dus 1j9m tussen de eerste twee wat super fijn is. Tussen de jongste en middelste zal 2j5m zitten en tussen de oudste en jongste dan 4j2/3m