34 Reacties

één maand geleden

Kruidvat :)

één maand geleden

Etos, nog nooit doorgelekt!

één maand geleden

Reactie op mamawens

Etos, nog nooit doorgelekt!
Dankjewell

één maand geleden

Reactie op mamawens

Etos, nog nooit doorgelekt!
Dankjewel

één maand geleden

Vooral passen en meten bij je kind. Hier zat kruidvat altijd goed, totdat ze wat voller werd. Toen overgestapt op etos. Deze gaven daarna uitslag, dus nu pampers. Zou vooral kleine verpakkingen kopen van verschillende merken, ze hebben allemaal een andere vorm.

één maand geleden

Kruidvat

één maand geleden

Wij zijn sinds de geboorte al fan van Pampers Harmonie. Altijd wel ergens in de aanbieding. Maar kan ook echt per kindje verschillen wat fijn is, ook of je kindje bijv juist wel of niet smal is

één maand geleden

Reactie op Vlindertje3

Vooral passen en meten bij je kind. Hier zat kruidvat altijd goed, totdat z ...
Dit inderdaad. Ik heb op werk altijd Kruidvat gebruikt, maar vond ze in m’n kraamtijd verschrikkelijk en pasten echt slecht. Etos was ook niks. Uiteindelijk alleen pampers premium protection gebruikt tot 4 maanden, daarna overgegaan op wasbaar. Ik haal nu ook weer kleine beetjes van Kruidvat/etos en pampers in huis om te passen en dan zodra mini de wasbare past gaan we weer over.

één maand geleden

In het begin pampers premium protection. Deze waren de enige die niet doorlekten bij mijn oudste 😅 later in de macht babydry pampers en op de opvang gebruiken ze kruidvat, maar vind ik minder fijn.

één maand geleden

Hier fan van wasbare luiers maar dat zal niet voor iedereen zijn 🫢 De enige keren dat we een doorgelekte luier hadden was toen hij wegwerp droeg (op vakantie bijvoorbeeld).

één maand geleden

Eerst kruidvat luiers gebruikt. Kwam wel eens voor dat hij na een hele nacht slapen doorlekte. Hierna zijn we overgegaan naar jumbo merk. Is ook goedkoopste. Zit altijd prima

één maand geleden

Aldi! Lekt hier minder door dan kruidvat en etos.

één maand geleden

Ik ben ook nog steeds kruidvat fan!

één maand geleden

Pampers baby Dry

één maand geleden

Kruidvat fan🤩

één maand geleden

Reactie op Evanna

Hier fan van wasbare luiers maar dat zal niet voor iedereen zijn 🫢 De enig ...
Dan doe je het goed!😚 wij hebben de wasbare ook wel eens op het werk.. ik vind het drama dingen, zo vaak als die kinderen doorlekken... Ik gebruik al bijna 4 jaar de kruidvatluiers. Niet te duur en toch goede kwaliteit.🤗

één maand geleden

Wasbare luiers van Popolini en voor onderweg kruidvat luiers

één maand geleden

Reactie op swmriw15

Wasbare luiers van Popolini en voor onderweg kruidvat luiers
Ja hier ook! Hoewel wij alleen op vakantie voor wegwerp gaan. ;-)

één maand geleden

Wasbaar! Met wegwerp altijd veel sneller doorlekken gehad, met wasbaar nog nooit voor zover ik het me herinner.

één maand geleden

Ik ben groot fan van de Etos luiers (die met Woezel en Pip print). Die bij onze dochter gebruikt tot ze zindelijk was. Alleen wel Pampers premium in de nacht gebruikt het eerste jaar (bij de kleine maten), want die lekken echt niet door. Toen we een maatje groter gingen was Etos ook prima voor de nacht. En hele goede prijs/kwaliteit. Bestelde vaak de mega boxen via Bol en Wehkamp. Soms ook goede aanbiedingen bij Etos zelf.