21 Reacties

3 maanden geleden

Heel herkenbaar! Er is mij verteld dat de “krampjes/buikpijn” komen doordat er vanbinnen heel wat aan de gang is. Je baarmoeder is aan het groeien en dit kan de buikpijn veroorzaken. Dit hoeft dus geen slecht teken te zijn!

3 maanden geleden

Reactie op xw26

Heel herkenbaar! Er is mij verteld dat de “krampjes/buikpijn” komen doordat ...
Wat fijn om te horen! Dankjewel voor je reactie 😊

3 maanden geleden

Je baarmoeder en banden zijn aan het oprekken, dat zorgt voor kramp in je buik/liezen/benen. Ik heb er ook last van

3 maanden geleden

En gefeliciteerd natuurlijk!

3 maanden geleden

Ik ben net zover als jij, ook zo’n zelfde pijn! Het schijnt normaal te zijn 😊

3 maanden geleden

Voelen jullie die pijn centraal of bijvoorbeeld aan 1 kant? Ik heb af en toe wat van die rek pijn aan de rechter kant

3 maanden geleden

Reactie op kim982

En gefeliciteerd natuurlijk!
Dankjewel! Fijn om te weten. En jij ook gefeliciteerd!

3 maanden geleden

Reactie op Femmieeeee

Ik ben net zover als jij, ook zo’n zelfde pijn! Het schijnt normaal te zijn ...
Ah, dankjewel voor je reactie!

3 maanden geleden

Voelen jullie die pijn centraal of bijvoorbeeld aan 1 kant? Ik heb af en to ...
Ik voel de pijn meer centraal, een beetje in mijn gehele onderbuik.. succes de komende tijd! 🤞

3 maanden geleden

Zelfde gevoel hier, ook ongeveer 4 weken denk ik. Zeurende pijn is rechts en linksonder. Ook het gevoel dat ik anders adem? Beetje “benauwd”? Nog meer last van?

3 maanden geleden

Heb ik ook een beetje. Fijn dat het “normaal” blijkt te zijn. En gefeliciteerd natuurlijk 🍀

3 maanden geleden

Ik heb dat ook!! Ik dacht dat m’n menstruatie er aan kwam maar bleek zwanger 😍het schijnt erbij te horen, je baarmoeder is aan het groeien. Zolang er geen bloedverlies is, is het volgens mij gewoon oké ❤️

3 maanden geleden

Reactie op Elizabeth.

Ik heb dat ook!! Ik dacht dat m’n menstruatie er aan kwam maar bleek zwange ...
Precies dat heb ik ook, alleen deze week vind ik het heel spannend omdat ik de afgelopen april een vroegtijdige miskraam heb gehad in deze week dus hoop dat alles nu goed gaat!💕

3 maanden geleden

Reactie op Fleeeuurr

Zelfde gevoel hier, ook ongeveer 4 weken denk ik. Zeurende pijn is rechts e ...
Heb ik ook! Zou het omschrijven als een soort kortademigheid

3 maanden geleden

Reactie op Esther128

Heb ik ook een beetje. Fijn dat het “normaal” blijkt te zijn. En gefelicite ...
Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd ✨

3 maanden geleden

Reactie op Elizabeth.

Ik heb dat ook!! Ik dacht dat m’n menstruatie er aan kwam maar bleek zwange ...
Aha! Dankjewel voor je reactie ✨😊

3 maanden geleden

Ik ben blij om te lezen dat jullie dit ook allemaal hebben! Heb inderdaad ook al een paar dagen continue zeurderig gevoel. Kan niet zeggen dat het echt pijn doet maar is gewoon continu aanwezig inderdaad

3 maanden geleden

Ik heb het ook, had afgelopen vrijdag een positieve test in mijn handen😃

3 maanden geleden

Reactie op kiki1996m

Ik ben blij om te lezen dat jullie dit ook allemaal hebben! Heb inderdaad o ...
Ik heb het ook inderdaad… hopelijk gaat het snel weer over. Zijn er meer die behoefte hebben aan een app groep? Ik merk dat ik hier niet altijd op terug reageer. Voeg me toe bij interesse!

3 maanden geleden

Ik heb precies dezelfde krampjes en 17 juli de eerste echo ! Blijft zo spannend hè ! Kan bijna niet wachten tot de eerste echo. Liggen jullie in de nacht ook veel wakker? Moet veel plassen en heb veel dorst