63 Reacties

茅茅n maand geleden

Onze dochter krijgt een zusje erbij馃┓馃懚 Girlsmommyyyy

茅茅n maand geleden

Hier weer een jongen!馃挋

茅茅n maand geleden

Jongen鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Reactie op Elineee92

Grappig is dat h猫, dat voorgevoel?! Super leuk nog een knulletje erbij! 馃┑ ...
Ja heel bijzonder! Onbewust was ik ook al veel meer bezig met jongensnamen, omdat ik het gevoel had dat een meisjesnaam niet nodig was haha. Ik heb mijzelf ook altijd als jongensmama gezien. Wij vinden het heel leuk om er een klein knaapje bij te krijgen 馃┑ Een meisje is ook echt superleuk! Heeft ze straks een grote broer om haar te beschermen 馃┓ zo leuk dat jouw beeld van de toekomst ook is uitgekomen!

茅茅n maand geleden

wij wachten tot aan de bevalling net als de vorige keer. Surprise was het een meisje. Nu heb ik ook een voorgevoel dat het een meisje is en adv nubtheorie zeggen de meeste een meisje馃槉 ben benieuwd. Nu 13 weken en 2 dagen.

茅茅n maand geleden

Voorgevoel was een jongen en vandaag ook inderdaad de bevestiging gekregen dat we een jongen krijgen馃┑馃┑馃┑

茅茅n maand geleden

Wij hebben vandaag te horen gekregen weer een zoontje te krijgen. Meisjesnaam zit bij ons al jaren in ons hoofd馃ぃ jongensnamen weten we echt niet. Iemand een idee? Onze zoon heet Dani

茅茅n maand geleden

Geen idee, wij houden het een verassing voor na de geboorte! Spannend 馃榿

茅茅n maand geleden

Wat veel jongens zeg! 馃グ

茅茅n maand geleden

Na 3 mooie meiden, heb ik nu ongepland als cadeautje een jongen.馃グ

茅茅n maand geleden

We hebben al een geweldige zoon van bijna 1,5 en nu in verwachting van een lief meisje!! Echt super blij馃挆馃馃徏

茅茅n maand geleden

Wij krijgen er weer een jongetje bij! Nu wel namen crisis.. ik vind niks leuk!!馃樀

茅茅n maand geleden

Reactie op Larissa95

Wij krijgen er weer een jongetje bij! Nu wel namen crisis.. ik vind niks le ...
Precies dit馃檲 voor een meisje hadden we al een leuke naam, maar voor een jongen vinden wij zo lastig馃槀

茅茅n maand geleden

Een jongen!馃挋

茅茅n maand geleden

Reactie op Mariska333

Precies dit馃檲 voor een meisje hadden we al een leuke naam, maar voor een jo ...
Ik had voor meisjes ook heel veel opties. Wat een drama dit hahaha

茅茅n maand geleden

Jongen 馃挋馃挋馃挋馃挋

茅茅n maand geleden

Hier nu in verwachting van een meisje! We hebben al een zoontje van 4 jaar. 馃槏馃┓馃挋

茅茅n maand geleden

馃挄馃挄

茅茅n maand geleden

Meisje 馃ぐ馃┓馃┓馃┓

茅茅n maand geleden

Reactie op simonesomers

Meisje 馃ぐ馃┓馃┓馃┓
Super leuk! 馃┓ En zo te zien hebben wij bij dezelfde praktijk de geslachtsecho gedaan! 馃槃