8 Reacties

2 maanden geleden

Ik lees mee, ben nu 8+1 en sinds 7+5 ook ineens bijna alle symptomen weg op een paar na welke ik vanaf het begin al heb

2 maanden geleden

Ik ben vandaag ook 9+4 en ook sinds een week totaal geen symptomen meer. Voel me zelfs niet meer moe😅

2 maanden geleden

Hier ook ineens alle klachten weg.. ben 7+3 en heb vrijdag pas de eerste echo..

2 maanden geleden

Ik ben 9+1 maar sinds een paar dagen/kleine week ook nergens meer last van. Soms nog gevoelig voor geur en beetje vermoeid maar verder niks!

2 maanden geleden

Ik ben 9+3 en ben hog helemaal niet misselijk geweest sterker nog eigenlijk helemaal geen klachten. Alleen meer vermoeid en had 3 dagen een steek in mijn bil dat is ook weg. Alles is goed tot nu toe ❤️ baarde mij ook heel veel zorgen. Maar geen klachten kan dus ook en dat het hartstikke goed zit! ☺️ Mijn verloskundige zei idd ook dat dit normaal kan zijn.

2 maanden geleden

Reactie op jessicaaaa_1993

Ik ben 9+3 en ben hog helemaal niet misselijk geweest sterker nog eigenlijk ...
Ik hoor het ook steeds meer! Sprak de laatste tijd ook toevallig een paar moeders die nergens last van hebben gehad. Ik denk dat we gewoon blij en dankbaar moeten zijn! vertrouwen op dat het goed zit

2 maanden geleden

Hier precies hetzelfde! Ineens met 9 weken nergens meer last van. Er zat vier weken tussen mijn vitaliteitsecho en termijnecho en het niets voelen maakte me zo onzeker. Gelukkig blijkt alles helemaal goed met de mini. Hopelijk bij jullie allemaal net zo💕

2 maanden geleden

Heb een beetje vertrouwen in je lichaam 😉 ik heb al sinds begin van de zwangerschap, dit in tegenstelling van mijn eerste, geen zwangerschapsymptomen. Dus ook dát bestaat!