41 Reacties

3 maanden geleden

Ja, hier ook veel sneller dan de vorige keer!

3 maanden geleden

Hier eerste zwangerschap maar ook al zo’n opgezwollen buikje.. 🤰🏻

3 maanden geleden

Ik ben van nature niet slank maar voel me wel alsof ik op de serie ‘my 600pound life’ thuis hoor

3 maanden geleden

Ik ook! 5+2 maar ziet eruit als 4 maanden ofzo. Door de hormonen bij de ivf zette mijn buik al op en dat is nu niet minder geworden...

3 maanden geleden

Same!! Hier was ik 6 weken

3 maanden geleden

Reactie op Raquel 1989

Same!! Hier was ik 6 weken
Ik zie dat je een tweeling hebt of niet super leuk!

3 maanden geleden

Reactie op Babygirlorboy123

Ik zie dat je een tweeling hebt of niet super leuk!
Huhh.. Ik hoop het niet!😅 Ik heb a.s. woensdag mijn eerste (inwendige echo)

3 maanden geleden

Hoii ja ik ook al met 7 weken

3 maanden geleden

Reactie op Raquel 1989

Huhh.. Ik hoop het niet!😅 Ik heb a.s. woensdag mijn eerste (inwendige echo ...
Haha je hebt in je profiel idd tweeling aangezet haha

3 maanden geleden

Ohh zo herkenbaar! Hier 6 weken en ik krijg smiddags al mijn Broeken al bijna niet meer dicht😅🙈 wouden het nog even stil houden tot na de echo over twee weken, maar ik weet niet of dat gaat lukken zo😅

3 maanden geleden

Herkenbaar! Zelfde! Ook onrustige maag, dus misschien daardoor..

3 maanden geleden

Ik heb geen foto maar pfoe, ik lijk wel maanden zwanger in plaats van vijf weken 😂 Ook veel last van mijn darmen en moet om de haverklap plassen

3 maanden geleden

Ik ben 4+3 en heb exact het zelfde… Lijk wel maanden zwanger, continu plassen en last van mijn darmen😅

3 maanden geleden

dit dus

3 maanden geleden

Hier ook 4weken wel 2e zwangerschap maar veel meer een opgezette buik als bij de 1e.

3 maanden geleden

Er zijn meer dus 🤓 de opgeblazen buik moet straks ook weer wat verdwijnen toch? Ik ben nu voor de tweede keer zwanger maar in mijn beleving zie ik er nu al net zo uit als met 5 maanden zwanger😂

3 maanden geleden

Ik had eerst een hele harde buik, ik ben nu 4+5 en m’n buik is opeens niet meer hard

3 maanden geleden

Hahaha hier ook! Ook zwanger van de 2e en ook al een klein buikje met 4+2... maar met mijn eerste had ik ook al gauw een echte buik

3 maanden geleden

Ik ook mega! Broeken moeten vanaf 5 wk al met de knoop open. Ik hoop dat dit nog weg trekt. Zeker in de avond is het zoeken naar een broek wat nog comfortabel zit.

3 maanden geleden

Ik ook al vanaf dat ik weet dat ik zwanger ben zo’n opgeblazen buik. Gister zelf een spijkerbroek daardoor kapot getrokken , draag nu alleen maar pantalons met stretch want spijkerbroeken zitten me nu gewoon niet lekker. 🙈