7 Reacties

3 maanden geleden

Hii, jahh dat had k ook al een week lang maar dat is nu 3dagen gestopt bij. Heb je toevallig een foto van hoe het eruit ziet?

3 maanden geleden

Ik heb helaas geen wetenschappelijk onderbouwd antwoord dat je een beter gevoel kan geven.. heb het zelf ook gehad en vind het nog steeds spannend. Die eerste echo afspraak laat zo lang op zich wachten 🙃

3 maanden geleden

Ik herken je verhaal! Hier bijna elk toiletbezoek nog bruinverlies bij afvegen, soms donkerrood (bordeaux rood?). Hier ging ik testen omdat ik dacht dat m'n ongesteldheid (bruinverlies) maar niet doorzette. Knal positief. Maar sindsdien ook een beetje in angst door voortdurend dit bruin/slijm/donkerrood afscheiding. VK zegt hier hetzelfde, logisch. Ben er inmiddels meer gewend aan geraakt en omdat de testen absoluut positief zijn en het geen bloeden wordt, durf ik iets meer los te laten. Het komt goed met ons, weet ik zeker!

3 maanden geleden

Hii, jahh dat had k ook al een week lang maar dat is nu 3dagen gestopt bij. ...
Nee geen foto! Toevallig is het sinds gister weer gestopt. Word echt geirriteerd door die onzekerheid. Wat fijn dat het bij jou gestopt is!

3 maanden geleden

Reactie op Paula29

Ik heb helaas geen wetenschappelijk onderbouwd antwoord dat je een beter ge ...
Wanneer heb je de eerste afspraak? Duurt lang idd ja!

3 maanden geleden

Reactie op Nadia88

Ik herken je verhaal! Hier bijna elk toiletbezoek nog bruinverlies bij afve ...
Dank voor je reactie! Ik probeer het ook steeds los te laten en dat lukt dan een halve dag 😂. Vanochtend getest en hij is echt knalpositief. Dus vandaag voel ik mij automatisch weer een stuk beter. Heb jij het allang?

3 maanden geleden

Reactie op Sjuut91

Dank voor je reactie! Ik probeer het ook steeds los te laten en dat lukt da ...
Heb het morgen al 2 weken! Dacht dat m'n ongesteldheid niet goed doorzette. Hier ook knaltest. En wat kwaaltjes, haha. Zere borsten, darmen van slag, oververhit, goed ruiken. Ik lees genoeg positieve verhalen, dus probeer ook wel te genieten.