15 Reacties

3 maanden geleden

Hi ik ben ook zwanger en heb 19 mei 2022 een sleeve gehad. Ik ga maandag even bellen heb ook geen idee eigenlijk. Gefeliciteerd ❤️

3 maanden geleden

Reactie op 2ndmiracle

Hi ik ben ook zwanger en heb 19 mei 2022 een sleeve gehad. Ik ga maandag ev ...
Ga je naar de huisarts bellen of het ziekenhuis waar je de sleeve hebt gehad? Jij ook van harte gefeliciteerd 🥰🥰

3 maanden geleden

Reactie op Geeb89

Ga je naar de huisarts bellen of het ziekenhuis waar je de sleeve hebt geha ...
Dank je wel❤️❤️❤️ Ik ga de gynaecoloog bellen. Wij liepen al bij de kinderwens poli. Even kijken wat zij zeggen. Heb je ook zo een mega honger de hele tijd?

3 maanden geleden

Hai Geebster, aller eerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb ook een Gastric Bypass. In 2017 bevallen van een gezonde zoon ondanks dat ik nog aan het afvallen van (ik had namelijk in 2016 de GB gehad). Daarbij had ik Hyperemisis Gravidarum dus alles bij elkaar niet heel gunstig geweest 🙈😬 Echter onder begeleiding geweest van de Gyn, en kindje groeide heel goed. Met 37 weken ingeleid en uiteindelijk bleek hij toch wel prematuur. Heeft een weekje op neonatologie gelegen. Maar inmiddels een heerlijk gezonde man van ruim 6! 💪🏼 Nu net erachter gekomen dat ik opnieuw in verwachting ben… dus mijn voorkeur gaat wel weer uit naar de Gyn ipv verpleegkundige.

3 maanden geleden

Hai mommy, hier in 2019 gbp gekregen in 2020 een miskraam gehad en toen in 2022 een gezonde dochter gekregen nu net zwanger van de 2de we hopen dat alles goed blijft gaan ik zit erg met de vitamines te rommelen ik neem ze bijna niet goed op dus erg moe door ijzer tekort en door de hormonen je bevalt wel in het ziekenhuis maar dat vondt ik totaal niet erg ze lag met een half uurtje op mijn borst.

3 maanden geleden

Reactie op 2ndmiracle

Dank je wel❤️❤️❤️ Ik ga de gynaecoloog bellen. Wij liepen al bij de kinderw ...
Ja hier ook zo’n honger de hele dag haha 🫣

3 maanden geleden

Ja hier ook zo’n honger de hele dag haha 🫣
Haha vreselijk. Ik kan me redelijk inhouden gelukkig. Ik las dat je moe bent door ijzer tekort. Dit heb ik ook. De speciale vitamines voor de sleeve kan ik niet stukken daar word ik misselijk van. Dus ik neem de normale van kruidvat maar het voelt alsof het niets doet. Hoe was de zwangerschap van je dochter?

3 maanden geleden

Reactie op 2ndmiracle

Haha vreselijk. Ik kan me redelijk inhouden gelukkig. Ik las dat je moe ben ...
Ook ijzer tekort zelfs een middag in het ziekenhuis voor geweest voor een ijzer infuus dat hielp wel iets maar heb ook ijzer tekort zonder de zwangerschap🫣 ik neem vaak dat een stukje fruit of yoghurt als ik hele erge honger krijg 🤭

3 maanden geleden

Mn dochter is 5 april geboren en nu weer zwanger. 2 jaar geleden een gbp gehad Geen problemen gehad met de zwangerschap

3 maanden geleden

Reactie op demis1994

Mn dochter is 5 april geboren en nu weer zwanger. 2 jaar geleden een gbp ge ...
Dit stelt me wel gerust. Ik heb vanochtend de huisarts gebeld en heb een doorverwijzing gehad naar de gynaecoloog. Nu wachten tot het ziekenhuis mij belt. Verschrikkelijk dat wachten. Het is mijn eerste zwangerschap en dit maakt me wel wat onzeker, hopen dat alle waardes goed zijn. Ik kreeg net deze brief van mijn verwijzing dus ik geef ze tot woensdag en anders ga ik toch heel eigenwijs even zelf bellen

3 maanden geleden

Zelf een sleeve gehad in 2020.. mij is verteld vanuit de obesitas kliniek en nog een keer door het radboud dat ik 2e lijns onder controle moet. Dus bij de verloskundige in het ziekenhuis

3 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal.Ik heb in september 2022 mijn gbp gehad en gisteren een positieve test vanmorgen de huisarts gebeld en die heeft gezegd dat ik de verloskundige moet bellen die gebeld en meteen afspraak kunnen inplannen voor een eerste echo op 31 juli de verloskundige gaf aan dat ze dit vaker zien en er ervaring mee hebben en zolang er geen complicaties zijn hoef ik niet naar de gynaecoloog.

3 maanden geleden

Reactie op Geeb89

Dit stelt me wel gerust. Ik heb vanochtend de huisarts gebeld en heb een d ...
Ik zie dat we beide bij het haga lopen. Ik in den haag. Heb ook gebeld met de gynaecoloog maar moet even wachten tot donderdag dan heb ik een telefonische afspraak en hoor ik hoe rn wat Spannend allemaal❤️

3 maanden geleden

Ook ik ben zwanger van de eerste na het krijgen van een gbp. Ik ben meteen doorverwezen naar de gynaecoloog vanuit het ziekenhuis, ook doen ze extra controle naar de bloedwaarden. Ook moest ik de verloskundige bellen voor een afspraak daar. Hoe het dus precies gaat verlopen allemaal is even afwachten en kan je niet echt helpen met de gevolgen..:)

3 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik heb zelf een gbp gehad 24 augustus 2023 en nu 5 weken zwanger. Ik had eerst alleen een afspraak met de verloskundige gemaakt, maar uiteindelijk toch ook contact op genomen met het ziekenhuis. Donderdag wilt de internist een belafspraak, dus dan hoor ik het wel verder. Ik voel me zelf heel moe en duizelig. Ook veel last van mijn darmen na het eten. Succes allemaal🥰