2 Reacties

3 maanden geleden

Ik denk dat wanneer je een miskraam gehad hebt, je nooit onbezorgd zwanger kunt zijn. Ik heb 2 dochters en voor elke dochter ook een miskraam gehad. Ik had ook elke keer juist heel veel 'klachten' bij de slechte zwangerschappen en geen klachten bij de goede zwangerschappen. Dit is de eerste zwangerschap na mijn jongste dochter, een cadeautje, want we waren er niet mee bezig. Maar ik ben inderdaad nogal sceptisch omdat ik min of meer verwacht dat dit ook weer geen goede zwangerschap gaat zijn, als voelt deze zwangerschap wel meer zoals de goede zwangerschappen. Geen tips, wel herkenning. Ik ga heel hard duimen voor ons dat dit toch een goede zwangerschap mag zijn!🥰

3 maanden geleden

Ik heb dit precies t zelfde gehad. T heeft 2.5 jaar geduurd voordat ik een goede zwangerschap had. Nu zoontje van 10 maanden. Ik heb 2 miskramen gehad en 1 bbz. Elke keer duurde t ongeveer 6 maanden voordat ik weer zwanger was en elke keer dacht ik ja zal wel weer fout gaan. En dacht zelfs dat mijn lichaam geen kinderen kon maken. 1 maand voordat we het IUI trajact ingingen was ik zwanger😍 en nu zijn we optijd begonnen voor nummer 2 omdat we dachten dit gaat weer lang duren. Nou... Gelijk raak. Maar toch denk ik weer. T is te mooi om waar te zijn dus t zal niet goed gaan. Maar probeer vertrouwen te houden hierin. Blijkbaar wat ik ook niet wist komt dit zovaak voor. Alleen hoor je t nooit. T is bijna normaal om zovaak een miskraam te hebben voordat t goed gaat. 😘