58 Reacties

3 maanden geleden

Hoi hier een VIG in de thuiszorg ik heb nog niks verteld 😊 Ik heb 30e pas mijn eerst echo. Dan vertel ik het mijn collega's mijn leidinggevende vertel ik het de 16e 😊 vooral omdat ik heel misselijk ben de hele dag door

3 maanden geleden

Ik ben zelf af en toe misselijk maar heb nog niet overgegeven. Ben wel heel bang dat het tillen en de krappe bezettingen in de zomer het risico op een miskraam vergroot.

3 maanden geleden

Ik werk als endoscopieverpleegkundige. Ik ben pas net zwanger maar ik werk met röntgen enige wat ik kan doen momenteel is smoesjes verzinnen met rugpijn dat ik niet op het programma sta met röntgen. Ik heb over 2 weken mijn eerste echo. Is daar alles goed dan vertel ik het pas.

3 maanden geleden

Ik werk als evver in de vvt( pg afdeling), 2 collega's weten het al omdat ik die ook naast het werk zie en ik m'n mond niet kan houden, m'n teamleider vertel ik het na m'n eerste echo, collega's daarna weet ik niet precies, zal niet veel later zijn. Ik heb een fijn en hecht team. Ik vind wel spannend omdat ik bij mn vorige zwangerschap al met 24 weken op kantoor zat ivm bekkeninstabiliteit en alleen nog koffie mocht drinken met de bewoners..

3 maanden geleden

Ik werk in het ziekenhuis. Iedereen weet al dat de wens voor een 2de er is. Tweede zwangerschap okt '23 was een niche zwangerschap waardoor ik er even uit lag. Veel denken dat ik vanaf 6 maanden weer zwanger mocht worden, maar dit is gewijzigd naar vanaf 5 mnd.. Nu zwanger, collega van de nachtdienst weet het en mijn leidinggevende en wacht voor de rest even de eerste echo 18 juli af. Als het zo uitkomt of ik voel mij niet prettig om bij een patiënt te staan, vertel ik het eerder.

3 maanden geleden