55 Reacties

3 maanden geleden

Gefeliciteerd! Ik woon zelf niet in Amsterdam, maar volgens mij is Amstermam een hele leuke praktijk! En ze bieden centering pregnancy wat ik bij mijn eerste echt heel leuk en waardevol vond.

3 maanden geleden

Hooooi! Ik woon in Amsterdam! Ik ben uitgerekend rond 7 maart!

3 maanden geleden

Reactie op veraleoni

Gefeliciteerd! Ik woon zelf niet in Amsterdam, maar volgens mij is Amsterma ...
Ik zit ook daarbij inderdaad!

3 maanden geleden

Reactie op touchofmeraki

Hooooi! Ik woon in Amsterdam! Ik ben uitgerekend rond 7 maart!
Wat leuk!! In welk stadsdeel wonen jullie?

3 maanden geleden

Poeh net een positieve test in mijn handen. Eventjes een rollercoaster van alle emoties. Als alles goed gaat ben ik 31 maart uitgerekend van mijn tweede. Ik woon in Amsterdam Oost.

3 maanden geleden

Wat spannend! Wel gefeliciteerd alsnog, weer een beetje bijgekomen van de emoties? Leuk! Wij nu in het centrum en verhuizen ergens eind dit jaar naar Oost 😃

3 maanden geleden

Ik woon in Amsterdam Centrum en ben uitgerekend op 29-03😀

3 maanden geleden

Hi, nog een Amsterdammer hier! Vanuit centrum naar Buitenveldert verhuisd dus nog net in Amsterdam 😃. Als alles goed blijft gaan ben ik rond 7 maart uitgerekend.

3 maanden geleden

Steeds meer geland. Ik moet het nog mijn vriend vertellen. We waren bewust bezig, maar deze ovulatie week had mijn vriend opeens twijfels, dus even alles on hold. Zelf ook een moment van verdriet en ja hij heeft toch gelijk. En nu schakelen dat raak is.

2 maanden geleden

Ik heb het gisteravond aan mijn vriend verteld. Hij reageerde heel lief. Voor hem is het ook schakelen, maar hij is vooral blij. Ik heb anderhalf jaar terug een mk gehad bij 7 weken. Ik vind het fijn dat hoe het ook gaat lopen ik hier vrij mijn ervaringen kan delen 🍀

2 maanden geleden

Reactie op drimle

Ik heb het gisteravond aan mijn vriend verteld. Hij reageerde heel lief. Vo ...
Mijn vriend en ik zijn nog steeds van slag ervan. Uiteraard blij maar Ik had meer euforie verwacht maar misschien komt dat nog.

2 maanden geleden

Heee wat leuk! Ik woon ook in Amsterdam en ben ook 29 jaar. :) Ik woon in Zuid en ben uitgerekend op 15 maart

2 maanden geleden

Mijn vriend en ik zijn nog steeds van slag ervan. Uiteraard blij maar Ik ha ...
Ik heb ook nog geen euforie of tranen van geluk gehad. Ik denk dat ik toch wat voorzichtiger ben. Het is ook zo pril.

2 maanden geleden

Wat leuk ineens allemaal Amsterdammers haha! Ik woon nu ook in het centrum en verhuis eind dit jaar meer naar Oost. Ik ben ook wel voorzichtig en heb as woensdag de eerste echo. Na wat bloedverlies hoop ik daar bevestiging te krijgen dat toch nog alles goed zit. We waren al heel blij, maar hoop dan toch ook echt dat euforische te ervaren. Hebben jullie al een echo gehad of gepland staan?

2 maanden geleden

En natuurlijk gefeliciteerd allemaal! 😍

2 maanden geleden

Ik heb net mijn zwangerschap gemeld bij de verloskundige praktijk. Zo spannend allemaal. Ik ben hier heel goed begeleid tijdens mijn eerste zwangerschap en bij de miskraam. Ik heb op 15-08 mijn vitaliteitsecho, ik zou dan 7+3 moeten zijn. Hopelijk gaat het mij lukken om afleiding te vinden. De eerste weken zijn zo stressvol

2 maanden geleden

Hi! Ik woon in de Weesper buurt, ik ben 7+3 en heb mijn eerste echo volgende week maandag. De dagen gaan zo langzaam!

2 maanden geleden

Reactie op Aninieml

Ik zit ook daarbij inderdaad!
Hee wat leuk! Ik zit daar ook bij, woon in Oost en ben ook 29! Nu uitgerekend rond 23 maart dus wellicht gaan we elkaar tegen komen daar 😊

2 maanden geleden

Reactie op Aninieml

Ik zit ook daarbij inderdaad!
Ik ook. Had vandaag het inschrijvingsgesprek :)

2 maanden geleden

Wat leuk om te lezen dat hier allemaal meiden uit Amsterdam (Oost) zijn! Ik ben zelf de eerste van m’n vriendinnen die zwanger is, heb wel al wat familie met kindjes. Maar zou toch leuk zijn om met wat mede preggo’s te kunnen babbelen 😉