Hoi!
Sinds twee dagen weten we dat ik zwanger ben en rond 10 maart zal de uitgerekende datum zijn van ons eerste kind.
Wij wonen in Amsterdam, zelf ben ik 29, zijn er meer uitgerekende uit de buurt op deze app? Lijkt mij namelijk leuk om leuke, nuttige tips met elkaar te delen over bijv. verloskundigenpraktijken, winkeltjes, activiteiten, clubjes.
Stuur vooral een foto van je positieve test(s) altijd leuk!
Groetjes!
Gefeliciteerd! Ik woon zelf niet in Amsterdam, maar volgens mij is Amstermam een hele leuke praktijk! En ze bieden centering pregnancy wat ik bij mijn eerste echt heel leuk en waardevol vond.
Poeh net een positieve test in mijn handen. Eventjes een rollercoaster van alle emoties. Als alles goed gaat ben ik 31 maart uitgerekend van mijn tweede. Ik woon in Amsterdam Oost.
Wat spannend! Wel gefeliciteerd alsnog, weer een beetje bijgekomen van de emoties?
Leuk! Wij nu in het centrum en verhuizen ergens eind dit jaar naar Oost 😃
Hi, nog een Amsterdammer hier! Vanuit centrum naar Buitenveldert verhuisd dus nog net in Amsterdam 😃. Als alles goed blijft gaan ben ik rond 7 maart uitgerekend.
Steeds meer geland. Ik moet het nog mijn vriend vertellen. We waren bewust bezig, maar deze ovulatie week had mijn vriend opeens twijfels, dus even alles on hold. Zelf ook een moment van verdriet en ja hij heeft toch gelijk. En nu schakelen dat raak is.
Ik heb het gisteravond aan mijn vriend verteld. Hij reageerde heel lief. Voor hem is het ook schakelen, maar hij is vooral blij. Ik heb anderhalf jaar terug een mk gehad bij 7 weken. Ik vind het fijn dat hoe het ook gaat lopen ik hier vrij mijn ervaringen kan delen 🍀
Wat leuk ineens allemaal Amsterdammers haha! Ik woon nu ook in het centrum en verhuis eind dit jaar meer naar Oost.
Ik ben ook wel voorzichtig en heb as woensdag de eerste echo. Na wat bloedverlies hoop ik daar bevestiging te krijgen dat toch nog alles goed zit. We waren al heel blij, maar hoop dan toch ook echt dat euforische te ervaren. Hebben jullie al een echo gehad of gepland staan?
Ik heb net mijn zwangerschap gemeld bij de verloskundige praktijk. Zo spannend allemaal. Ik ben hier heel goed begeleid tijdens mijn eerste zwangerschap en bij de miskraam.
Ik heb op 15-08 mijn vitaliteitsecho, ik zou dan 7+3 moeten zijn.
Hopelijk gaat het mij lukken om afleiding te vinden. De eerste weken zijn zo stressvol
Wat leuk om te lezen dat hier allemaal meiden uit Amsterdam (Oost) zijn! Ik ben zelf de eerste van m’n vriendinnen die zwanger is, heb wel al wat familie met kindjes. Maar zou toch leuk zijn om met wat mede preggo’s te kunnen babbelen 😉