10 Reacties

3 maanden geleden

Ik vind die van de action waardeloos😅 Zou gewoon over een week nog een digitale doen

3 maanden geleden

Was de test op dezelfde tijd als de test gisteren? Had je van te voren veel gedronken? Dit kan allemaal meespelen of de urine geconcentreerd is en verschil in de streepjes.

3 maanden geleden

Het streepje is wel te zien hoor, dus ik zou er vanuit gaan dat het goed is hoor 😉 streepje kleurt alleen bij een HCG in je urine, dus ook licht streepje is een baby💗

3 maanden geleden

Reactie op Soontobemama

Was de test op dezelfde tijd als de test gisteren? Had je van te voren veel ...
Test van gisteren was in de avond, die van vandaag was in de ochtend.

3 maanden geleden

Reactie op LiHer

Het streepje is wel te zien hoor, dus ik zou er vanuit gaan dat het goed is ...
Bedankt voor je reactie. Ik lees zo vaak, dat als t streepje niet donkerder wordt het mis kan gaan😞

3 maanden geleden

Geen goed teken. Maar de actiontesten zijn waardeloos. Echter zou een positieve CB test van 1 week geleden nu echt wel een goede streep op een andere test moeten laten zien. Haal even een andere test. Test daarmee morgen en dan twee dagen later nog een keer. Blijft het zo licht en ben je je nod al gepasseerd, dan ben ik bang dat het geen goede innesteling is geweest

3 maanden geleden

Ik zie dat je al 5 weken zwanger bent? Dan zou ik gewoon een nieuwe CB test doen met wekenindicator. Die zou nu het liefst 3+ moeten aangeven

3 maanden geleden

Ik ben zo iemand die duidelijker test in de avond dan in de ochtend (ben geen nachtplasser dus is niet zo geconcentreerd). Ik zou vanavond nog even testen op hetzelfde tijdstip en niet te veel drinken. Als die echt lichter is kan het duiden op een slecht teken… je hcg zou wel op moeten lopen elke 48 uur en niet afnemen

3 maanden geleden

Ik zou niet meer testen. Vriendin van mij bleef testen en die werden steeds lichter en lichter, dus zij in paniek en inmiddels toch een kindje van 1,5 jaar! Je maakt alleen maar jezelf gek ermee.

3 maanden geleden

Reactie op ebb61

Bedankt voor je reactie. Ik lees zo vaak, dat als t streepje niet donkerder ...
Ik hoop het niet voor je, het kan altijd mis gaan op dit termijn. Maar heb je ook krampen of bloedverlies? Zo niet dan zou ik me echt nog geen zorgen maken. Misschien voor je eigen gemoed toch een digitale cb test doen? Die zijn vaak wat beter. Wanneer heb je een echo staan?