16 Reacties

2 maanden geleden

Dit heb ik ook! Ik ben als het goed is nu rond de 7 weken, maar mijn buikje is al echt zichtbaar

2 maanden geleden

Ik lijk ook al bijna 20 weken zwanger 😅 Misselijkheid begon bij mij vanaf 6.2 ongeveer.

2 maanden geleden

Ik lijk ook al bijna 20 weken zwanger 😅 Misselijkheid begon bij mij vanaf ...
Haha dat he! Heb ook al moeite met broeken, pff.. misselijk ben ik ook ineens inderdaad, vooral bij het net wakker worden, maar dan eet ik even zo'n luchtige kracker

2 maanden geleden

Hier ook, zwanger van de derde en vooral 's avonds buik behoorlijk opgezet. Ik ben bijna 6 weken.

2 maanden geleden

Reactie op Lis03

Hier ook, zwanger van de derde en vooral 's avonds buik behoorlijk opgezet. ...
Wanneer heb jij de eerste echo? Ik a.s. di ben zo benieuwd heb helemaal gevoel met die buik dat het er ook nog wel eens twee kunnen zijn.

2 maanden geleden

Ja hier hetzelfde! Alleen moe en als ik echt actief ben heb ik het in de rug. Ben nu 6+4. Lijk ook 20 weken

2 maanden geleden

Haha hier ook zo! Nr3 en lijk wel 20w, maar zelf ook wel wat zwaarder. Worden wijde jurkjes dragen😅

2 maanden geleden

Wanneer heb jij de eerste echo? Ik a.s. di ben zo benieuwd heb helemaal gev ...
Ik heb pas 7/8 de eerste echo. Spannend zeg dat je a.s. dinsdag al hebt. Laat even weten wat er uit is gekomen 1 of 2 haha

2 maanden geleden

Hier ook nr 3. Alsof mijn lijf denk “ohhhhja dat gaan we doen!!!” En meteen die buikspieren (die nog slap waren) aan de kant duwt😅 pas m’n broeken bijna niet meer. Nu 8wk. Vandaag goede eerste echo gehad

2 maanden geleden

Reactie op Lis03

Ik heb pas 7/8 de eerste echo. Spannend zeg dat je a.s. dinsdag al hebt. La ...
Ja zal ik doen! Oke nog heel even afwachten dus.. maar komt goed 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Lis03

Ik heb pas 7/8 de eerste echo. Spannend zeg dat je a.s. dinsdag al hebt. La ...
Het is een goede eerste echo! Hartje klopte mooi gelukkig

2 maanden geleden

Hier ook zwanger van de 3e, morgen 8w, donderdag echo. Maar ik heb ook het idee dat er echt al een bolletje komt! Ben ook wel wat te zwaar, maar nog niet aangekomen, maar broeken zitten wel al heel strak!

2 maanden geleden

Ik was best lekker bezig met sporten en had nog wel een mama-buikje, maar ik mocht niet klagen over mijn figuur. Ik zat best lekker in mijn vel. Nu zwanger van de 3e en sowieso niet de energie om te sporten en lijk ik al meteen zo opgeblazen. Ik dacht dat het bij de 2e al sneller ging, maar bij de 3e is helemaal dramatisch😅😅

2 maanden geleden

Geld een tweeling krijgen ook voor de 3de, ik heb al een zoontje van bijna 3 jaar. Momenteel ben 7 weken 1 dag zwager, ik heb mijn tweede echo 13 augustus in het ziekenhuis. Ik heb erg last van een opgeblazen gevoel en maagzuur. Ik voel me 3 keer dikker dan normaal, de ochtenden zijn het zwaarste momenteel.

2 maanden geleden

Het is een goede eerste echo! Hartje klopte mooi gelukkig
Ah goed om te horen. Een fijne geruststelling

2 maanden geleden

Hier ooo zwanger van de 3e en heb al echt een buikje! Ik kn het alleen verbergen met wijde kleren en mn normale Broeken zitten echt te strak. Verder voel ik me moe en misselijk, ene dag beter dan de andere dag