14 Reacties

3 maanden geleden

2 weken na je ongesteldheid positief is niet mogelijk. Bedoel je niet 2 weken na je eisprong? In ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap!

3 maanden geleden

Reactie op Macy92

2 weken na je ongesteldheid positief is niet mogelijk. Bedoel je niet 2 we ...
Nee, echt 2 weken na mn ongesteldheid. Dankjewel馃ス

3 maanden geleden

Nee, echt 2 weken na mn ongesteldheid. Dankjewel馃ス
Is het heen innestelingsbloeding geweest?

3 maanden geleden

Reactie op Yilllll

Is het heen innestelingsbloeding geweest?
Ik heb na die 2weken dat ik ongesteld ben geweest en een positiefe heb gehad een bruine afscheiding gehad.

3 maanden geleden

Ik heb na die 2weken dat ik ongesteld ben geweest en een positiefe heb geha ...
Een innestelingsbloeding komt op hetzelfde moment dat je je menstruatie zou moeten verwachten. Heb je veel dagen bloedverlies en net zo heftig als bij je normale menstruatie?

3 maanden geleden

Hoi! Ha ik typ net een bericht met dit onderwerp! Ik testte positief nagenoeg twee weken na mijn menstruatie! En de testen lopen op. Heb geen idee hoe dit kan, maar het is wel echt zo. Laatste dag van m鈥檔 menstruatie was 17e en de 1e een (licht) positieve test.

3 maanden geleden

Testen met 1 dag verschil.

3 maanden geleden

Oh ja, clear blue digitaal (die aangeeft al met 5 dagen voor je NOD kan testen) was gister 1-2 weken.. (met 7 dagen voor NOD)

3 maanden geleden

Hoi! Ha ik typ net een bericht met dit onderwerp! Ik testte positief nageno ...
De bovenste test is een ovulatie en de onderste een zwangerschapstest. Beide positief. Echt heel appart om dit zo te mogen ervaren.

3 maanden geleden

Oh ja, clear blue digitaal (die aangeeft al met 5 dagen voor je NOD kan tes ...
Nog gefeliciteerd met je zwangerschap馃槆馃槆

3 maanden geleden

De bovenste test is een ovulatie en de onderste een zwangerschapstest. Beid ...
Geen twijfel over mogelijk h猫? Goeie strepen! Ik snap er oprecht ook niks van! Fysiologisch onmogelijk denk ik zo.

3 maanden geleden

Nog gefeliciteerd met je zwangerschap馃槆馃槆
Ja ! Jij ook 馃ス馃槆

3 maanden geleden

Ik zou onmogelijk 1 juli al een (licht) positieve test kunnen hebben! Overigens met een 25 IU/I allicht dat het daarom zo een tuurstreep is?