68 Reacties

3 maanden geleden

Hoi! Hier ook zwanger van ons tweede kindje. Onze dochter is nu 16 maanden en is dus waarschijnlijk net 2 jaar als baby 2 komt. Super leuk. Ik heb verder nog geen kwaaltjes behalve dat koffie niet meer smaakt. Dit herkende ik van mijn vorige zwangerschap en de uitslag van de test verklaarde het! 🥰

3 maanden geleden

Hoi, Hier ook zwanger van de tweede. Dochter is net twee geworden. En ik heb t idee dat mijn buik echt nu al enorm opgezet is! Verder net zo misselijk (nu al).

3 maanden geleden

Hier ook zwanger van de tweede. Mn andere dochter wordt in januari 2 jaar. Geen kwaaltjes tot nu toe behalve wat duizeligheidsklachten of licht in het hoofd.

3 maanden geleden

Hier ook zwanger van de tweede. Mn andere dochter wordt in januari 2 jaar. ...
Ahh wat fijn! Hier wat lichte kwaaltjes zoals vastzittende neus haha en lichte buikpijn, maar gelukkig niks ergs had ik de vorige keer ook niet 🤗

3 maanden geleden

Reactie op El Rieke

Hoi, Hier ook zwanger van de tweede. Dochter is net twee geworden. En ik h ...
Jaaa, nou dat heb ik dus precies ook.. ben bang dat ik het niet lang kan verbloemen haha

3 maanden geleden

Reactie op Melissa_93

Hoi! Hier ook zwanger van ons tweede kindje. Onze dochter is nu 16 maanden ...
Ahhhh heel leuk en bijzonder dat je dat al zo snel merkt he en het zo gelijk is aan de vorige keer 🤗

3 maanden geleden

Hier ook zwanger van de tweede. Ik heb zoals jij benoemd echt het idee alsof ik al veel verder ben dat dat is. Wordt lastig om het lang te verbergen. 🥹

3 maanden geleden

Reactie op Michellenl

Jaaa, nou dat heb ik dus precies ook.. ben bang dat ik het niet lang kan ve ...
Nou dat he. Mensen vermoedden het hier al. Vanwege mijn bekkenklachten... nouja het is wat het is

3 maanden geleden

Ha ja hier ook een zoon van 16 maanden. Maar bij mij feliciteren ze me al maanden met de komst van de tweede terwijl ik maandag pas positief testte 😉 m'n buik is nooit helemaal weg geweest.

3 maanden geleden

Hier ook zwanger van de tweede! Onze dochter wordt 11 juli 1 jaar 🍀❤️

3 maanden geleden

Hier zwanger van de derde. Hier ook gister een positieve test, enigszins een verassing. Na 2 kinderen uit een fertiliteitstraject opeens ‘natuurlijk’ zwanger 😬. Mijn buik is ook echt opgezwollen en had vandaag ook echt een collega die ik zag kijken 😅 oops. Maar eens kijken hoe lang we dit kunnen gaan verbergen.

3 maanden geleden

Ik ben ook zwanger van een tweede kindje. Mijn zoon is vorige week 2 jaar geworden. Ik ben heel erg benieuwd hoe hij het straks gaat vinden als zijn broertje of zusje er is. 🤗

3 maanden geleden

Reactie op Kiwinasje

Hier zwanger van de derde. Hier ook gister een positieve test, enigszins ee ...
Wat mooi 😍😍😍 jaaa haha inderdaad verbergen wordt wel een dingetje he...

3 maanden geleden

Wanneer zijn jullie van plan het te vertellen aan ouders etc? Bij mij weet alleen mijn beste vriendin het nu nog 🥰

3 maanden geleden

Hey lieve mommy, Hier ook net pas weer zwanger van een 2de, ruim voor me ongesteldheid getest want ik was echt een b*tch 🫣en merkte aan alles van uhm zou het dan toch zo al zijn en ja hoor dikke knal test op de dag van mij verjaardag. Mooiste kado ever offcouse maar ook weer zo ontzettend spannend we hebben een dochter van bijna 2,5 jr en het was onze laatste poging om nog zwanger te worden!!! Hopen dat het voor alle mama’s goed blijft gaan en dat jullie allemaal een mooie zwangerschap hebben en geniet er ook vooral van XOXOX

3 maanden geleden

Reactie op Kiwinasje

Hier zwanger van de derde. Hier ook gister een positieve test, enigszins ee ...
Hier ook een 3e zwangerschap en ik zie eruit alsof ik al 20 weken zwanger ben.. ik vond het inderdaad bij de 2e al sneller gaan, maar bij de 3e lijkt echt alles al te weten wat het moet doen😅

3 maanden geleden

Hey lieve mommy, Hier ook net pas weer zwanger van een 2de, ruim voor me o ...
Awww leuk, nou precies zelfde leeftijdsverschil als bij ons 🤗 je hebt wel een goed reflexievermogen op jezelf haha. Mooi verjaardagscadeau inderdaad 🥰 wat fijn dat het dan als laatste poging gelukt is!!

3 maanden geleden

Reactie op Deems1991

Hier ook een 3e zwangerschap en ik zie eruit alsof ik al 20 weken zwanger b ...
Heftig he 🥺 ik snap echt niet dat het zo snel gaat.. ik ben echt petite maar kan mn buik niet eens meer inzuigen zeg maar haha

3 maanden geleden

Hier ook zwanger van de tweede. Mijn zoontje is eind maart 2 geworden. Grote kans dat dit kindje ook een maart-baby wordt dus dat wordt voortaan een drukke maand. 😄 Ik merk nu al dat, vooral aan het eind van de dag, mijn buik echt opgezet is en wat boller staat. Veeeel eerder dan tijdens mijn vorige zwangerschap. Verder ben ik nu juist een stuk minder misselijk en moe maar misschien komt dat nog.

3 maanden geleden

Hoi, hier ook zwanger van de tweede. Ons dochtertje is in februari twee geworden. Tussen haar en nu twee miskramen, maar mijn buik was nooit zo groot zo vroeg 😬.