68 Reacties

3 maanden geleden

Ik ben ook zwanger van een tweede, mijn dochter is nu bijna 14 maanden. Ik heb ook het idee dat in de avond mijn buik al wat opgeblazen voelt.

3 maanden geleden

Ook zwanger van een tweede, m'n zoontje is nu 20 maanden. Waren alweer een ronde 11 en net terug van een heerlijke vakantie in Gran Canaria, dacht dat de vermoeidheid van het zonnetje kwam. Voel me nog niet dikker, misschien omdat ik veel na de zwangerschap ben afgevallen. Wat me wel opviel is dat mn zoontje opeens meer wilde knuffelen en kusjes komt geven.

3 maanden geleden

Hey jaa ik ook zwanger van de tweede. Mijn zoontje is nu 17 maanden. Buik voelt al wel biller maar kan ook dat opgeblazen gevoel zijn. Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen deze keer en of de tweede keer zo anders is. Veel geluk allemaal.

3 maanden geleden

Ook zwanger van de 2e, ik voelde meteen dat ik zwanger was. Mn buik voelt alsof ik al veel verder ben! Ons zoontje is in maart 2 geboren. Nu weer in maart uitgerekend 🫣

3 maanden geleden

Reactie op Larissa95

Ook zwanger van de 2e, ik voelde meteen dat ik zwanger was. Mn buik voelt a ...
Haha, hier ook! Is je kindje van maart 2022? Wij hebben 2x een EK baby gemaakt ⚽️🤣

3 maanden geleden

Reactie op saka_mese

Haha, hier ook! Is je kindje van maart 2022? Wij hebben 2x een EK baby gema ...
Jaaa klopt hahaha wat grappig!

3 maanden geleden

Reactie op Larissa95

Ook zwanger van de 2e, ik voelde meteen dat ik zwanger was. Mn buik voelt a ...
Onze dochter was in maart (5) uitgerekend is vroeger gekomen 🤣 nu 3 maart uitgerekend ik hoop dat deze ff blijft zitten ivm de verjaardagen zo kort op elkaar

3 maanden geleden

Hier een dochtertje van 2 jaar en 9 maanden. Afgelopen vrijdag ook een positieve test in handen 😊. Ik merk vooral dat m’n hartslag een stuk hoger ligt en af en toe zo’n ‘gek’ gevoel in m’n buik

3 maanden geleden

Hier een kleine van 1 jaar en 3 maanden. Net vandaag ontdekt dat ik zwanger ben van de tweede. Ik denk soms iets te voelen, al kan dat natuurlijk nog helemaal niet 😅🤣

3 maanden geleden

Hi! 🤍 Hier ook zwanger van een tweede! Als ik uitga van (ongeveer) de dag van m’n eisprong ben ik uitgerekend op 6 maart 2025. Mijn man en ik hebben al een dochter die uit maart 2023 komt! Ik had de nacht voordat ik ging testen gedroomd dat ik een positieve test had. Ik denk de innesteling gevoeld te hebben en ik had snel een weeïg gevoel en enorme last van m’n darmen. Overigens heb ik het idee dat m’n dochter wel merkt dat er iets gaande is, want ze drinkt wat minder aan de borst 👀

3 maanden geleden

Reactie op SharVi

Hier een dochtertje van 2 jaar en 9 maanden. Afgelopen vrijdag ook een posi ...
Ja dat gekke gevoel herken ik wel... Alsof er zoooveel al gebeurd..

3 maanden geleden

Reactie op mamavaneendraakje

Hi! 🤍 Hier ook zwanger van een tweede! Als ik uitga van (ongeveer) de dag ...
Wow wat bijzonder 😍 dat kan echt zeker wel dat je het onbewust voelde! Grappig dat je het ook merkt aan je dochtertje 🤍

3 maanden geleden

Vandaag een positieve test in handen na een niche zwangerschap en operatie 8 januari. Mocht na 5 mnd weer zwanger worden en dat is gelukt. Dochter 2 jaar en 10 maanden, wordt 20 -8 3 jaar. Met vlagen misselijk en moe maar verder oke. Spannende tijd, maar zeker heel leuk!

3 maanden geleden

Het is nog een beetje vroeg maar weten jullie al wat jullie gaan doen met de kinderwagen? Ons zoontje zal als de baby wordt geboren 2,5 jaar zijn.. is een duowagen dan handig of zal een meerijdplankje genoeg zijn?

3 maanden geleden

Reactie op Sunfield

Het is nog een beetje vroeg maar weten jullie al wat jullie gaan doen met d ...
Wij gaan denk ik voor een duowagen

3 maanden geleden

Hier ook zwanger van de 2e! Vorig jaar op 1 juni 2023 is onze Lieve Kenja geboren❤️🙏, helaas heeft zij maar 20 uur bij ons mogen zijn. 👼🕯. Ze is helaas met zuurstof tekort geboren. voor wie het hele verhaal zou willen lezen: Ik heb ons verhaal gedeeld op Mamaplaats (Anouk) en op facebook Anouk Wolterink. Voor nu gaat het denk ik nog heel spannend worden. ik kan er natuurlijk nog niet helemaal inkijken maar nu zijn we vooral heel blij en kijken uit naar ons 2e wonder 🙏🙏🙏❤️❤️❤️

3 maanden geleden

Reactie op Sunfield

Het is nog een beetje vroeg maar weten jullie al wat jullie gaan doen met d ...
Onze dochter zal dan iets ouder zijn dan 2.5. Wij gaan voor een kinderwagen, met mee rijdplankje. Omdat als we lange afstanden gaan we eigenlijk altijd met twee zijn. En onze dochter nu al flinke stukken loopt

3 maanden geleden

Reactie op El Rieke

Onze dochter zal dan iets ouder zijn dan 2.5. Wij gaan voor een kinderwagen ...
Ja die van ons loopt ook al hele stukken, de andere kant op😅

3 maanden geleden

Reactie op Sunfield

Ja die van ons loopt ook al hele stukken, de andere kant op😅
Ohja, dat maakt het wel lastiger. Onze dochter luistert ( tot nu toe) buiten wel goed

3 maanden geleden

Reactie op saka_mese

Hier ook zwanger van de tweede. Mijn zoontje is eind maart 2 geworden. Grot ...
Hier precies t zelfde! Vrijdag positieve test.. En onze dochter is eind maart 2 geworden. En ook hier nu al een opgezette buik, wat ik bij m'n dochter pas bij 14 weken had! Dit kan ik echt geen 8 weken meer stil houden (en dat wil ik ergens ook helemaal niet) Gefeliciteerd allemaal! :)