68 Reacties

3 maanden geleden

Hier vanmorgen positieve test. Heb een zoontje van 10 maanden. 2.5 jaar geduurd voordat ik van hem zwanger was na miskramen en bbz. Nu in 1keer raak. Hoop dat t deze keer goed gaat🤞

3 maanden geleden

Reactie op Sunfield

Het is nog een beetje vroeg maar weten jullie al wat jullie gaan doen met d ...
Mijn vriend begon hier gisteren over en ik heb echt nog geeeen idee... Mijn zoontje slaapt nog veel in de kinderwagen bij oma's en onderweg dus ik ben soms bang dat we toch ook aan een duo wagen moeten geloven...

3 maanden geleden

Jaaa ben zwanger van de 2e 🤗 bijna 4 weekjes nu. In april een mk gehad en onze oudste is 16 maandjes oud.:)

3 maanden geleden

Hebben jullie ook minder of andere zwangerschapssymptomen dan bij jullie vorige zwangerschap? Waar ik de vorige keer bij 5 weken bijvoorbeeld de geur van koffie niet kon verdragen en fietsen pijn deed aan mijn borsten (hobbeldebobbel), drink ik nu elke ochtend met smaak mijn cappuccino en sjees ik gewoon op m’n fietsje door de stad. En zo zijn er nog wel een paar dingen. Ik weet dat iedere zwangerschap anders is/kan zijn maar merk toch dat ik er wat onzeker van wordt… Meerderen hier last van?

3 maanden geleden

Een dochtertje van bijna 21 maanden en nu 4 weken zwanger van de tweede ❤️ Maar vraagje, kan een ouder kindje zoiets voelen? Sinds 2 dagen is ze echt onhandelbaar 🤭 Werd gisteren zelfs ineens in mijn schouder gebeten, dat soort gedrag heeft ze nog nooit gehad…

3 maanden geleden

Ik ook zwanger van de 2e! We hebben vorig jaar juli een dochtertje gekregen, ze is nu 11 maanden! Zwangerschap voelt hetzelfde, maar toch ook anders? Veel meer last van een opgeblazen buik (voel me al 15 weken zwanger 😂). Vorige zwangerschap pijnlijke borsten en misselijk, nu niks van dat.

3 maanden geleden

Reactie op saka_mese

Hier ook zwanger van de tweede. Mijn zoontje is eind maart 2 geworden. Grot ...
Wat leuk! Onze zoon is 28 maart ook 2 geworden en ik ben nu volgens de app rond 12 maart uitgerekend. Mooie tijd toegewenst!

3 maanden geleden

Reactie op saka_mese

Hebben jullie ook minder of andere zwangerschapssymptomen dan bij jullie vo ...
Ja hier ook, naast dat ik al 15 weken zwanger lijk ipv 5, nog weinig klachten. Vorige zwangerschap was ik op dit punt al volop misselijk en 's ochtends aan het overgeven. Toen ook een sterke afkeur van mosterd, maar ook daar nog geen last van. Wel 'fijn' dat ik een buikje zie, want geen klachten maakt mij ook onzeker of alles wel goed gaat. Vraag mij alleen af of ik wel tot 13 weken alles nog kan verbergen als ik zo door groei

3 maanden geleden

Reactie op Judith-Nl

Een dochtertje van bijna 21 maanden en nu 4 weken zwanger van de tweede ❤️ ...
Nou gek genoeg herken ik dit ook wel, stuk meer aandacht vragen en met spulletjes gooien.. maar ook weer meer aan me geplakt haha

3 maanden geleden

Reactie op saka_mese

Hebben jullie ook minder of andere zwangerschapssymptomen dan bij jullie vo ...
Denk niks om onzeker over te zijn, maar klinkt juist wel heel fijn!🤗 Misschien het tegenovergestelde geslacht? 😏

3 maanden geleden

Reactie op saka_mese

Hebben jullie ook minder of andere zwangerschapssymptomen dan bij jullie vo ...
Ja, hier ook! Behalve dat ik met sommig eten denk; hmm, niet echt trek in heb ik voor de rest 0 klachten. Ik probeer er maar van te genieten dat ik mij zo goed voel en daardoor voldoende aandacht en energie aan onze dochter kan geven. Ben benieuwd of het nog gaat komen...

3 maanden geleden

Reactie op Judith-Nl

Een dochtertje van bijna 21 maanden en nu 4 weken zwanger van de tweede ❤️ ...
Woow mijn dochter is sinds het weekend echt mij aan het claimen en echt gillen zodra ik maar een stap verzet zonder haar😱 zou dat het zijn. Dat ze voelt dat er iets is. Ze is echt wat ruiger en huileriger deze dagen en ik snap maar niet waarom 🫣

3 maanden geleden

Reactie op saka_mese

Hebben jullie ook minder of andere zwangerschapssymptomen dan bij jullie vo ...
Ik heb nu alleen maar meer last van symptomen dan bij mn eerste. Stiekem heel blij mee na mn miskraam in april. Voel ik me toch wat zekerder met die symptomen 😊

3 maanden geleden

Reactie op Judith-Nl

Een dochtertje van bijna 21 maanden en nu 4 weken zwanger van de tweede ❤️ ...
Hier ook! Ik weet het aan verlatingsangst, daar heeft ze tot op heden nooit last van gehad. Maar ze is bij alles en iedereen gezellig, behalve bij mij! Zou ze dan toch merken dat ik zwanger ben?😱

3 maanden geleden

Hier ook zwanger van ons tweede kindje ❤️ Ons dochtertje van 19 maanden wil de hele tijd bij mij in de buurt zijn. Het liefst bovenop mij zitten/liggen. Handjes vasthouden en weglopen gaat niet zonder gehuil. Zo ken ik haar niet, dus ik denk dat ze het misschien wel aanvoelt. 🥹 Vind het ook heel spannend! Mijn eerste zwangerschap was pittig met de eerste helft veel spugen en de tweede helft bekkeninstabiliteit (zelfs in een rolstoel gezeten). Na de bevalling een paar maanden last gehad van hartoverslagen. Ik voel nu vooral moeheid, gevoelige borsten, af en toe wat buikpijn/misselijkheid en steekjes in mijn lies.

3 maanden geleden

Ik heb een dochtertje van 3 maart 2023 en ben nu weer uitgerekend in maart 2025 🥰 Zo pril en spannend, maar ook zo mooi!

3 maanden geleden

Veranderd bij jullie je lichaam deze keer ook zo veel sneller dan de eerste zwangerschap? Kan alweer gaan zoeken in de kast naar de grotere bh’s 😅 Die heb ik vorige keer na een week of 16 pas gekocht

3 maanden geleden

Reactie op Sunfield

Het is nog een beetje vroeg maar weten jullie al wat jullie gaan doen met d ...
Hoi hoi, wij hebben een zoontje van 2,5 en eentje van bijna 1,5. Maar onze oudste wil met geen mogelijkheid meer in de duo buggy, altijd zelf lopen. Dus ik denk dat een meerijdplankje voldoende is, al is wel elk kindje anders natuurlijk.

3 maanden geleden

Reactie op LemonTree

Wat leuk! Onze zoon is 28 maart ook 2 geworden en ik ben nu volgens de app ...
Zo leuk 😊 ook 2 EK baby’s dus haha

3 maanden geleden

Reactie op Sunfield

Het is nog een beetje vroeg maar weten jullie al wat jullie gaan doen met d ...
Hier weten we het nog niet. Zo’n meerijdplankje lijkt me zo onhandig lopen. En ben bang dat we een duo wagen maar heel kort gaan gebruiken. Mijn zoontje heb ik heel veel gedragen de eerste maanden dus ik hoop dat ik dat straks met deze baby ook kan doen en dan gewoon de buggy mee voor mijn zoon zodat hij daarin kan wanneer nodig.