68 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Judith-Nl

Veranderd bij jullie je lichaam deze keer ook zo veel sneller dan de eerste ...
Hier vooral voor mijn gevoel al een buikje 馃槀

3 maanden geleden

Nou het viel mij op dat mijn buik wat dikker was, maar ik ben normaal fanatieke hardloper en was nu al een maandje geblesseerd. Dus ik weet het daaraan. Nu blijk ik dus zwanger en denk nu; aah, misschien is dat het wel! Mijn zoontje is bijna 2 en zit nu al; baby! Buik! Zoooo lief 馃グ

3 maanden geleden

Reactie op Vvbaby

Ik heb een dochtertje van 3 maart 2023 en ben nu weer uitgerekend in maart ...
Ooee ik heb ook een dochter van 3 maart 2023馃き en ik ben nu wss 13 maart 2025 uitgerekend 馃槅

3 maanden geleden

Reactie op Kayleighcr

Hoi hoi, wij hebben een zoontje van 2,5 en eentje van bijna 1,5. Maar onze ...
Wij hebben 2 dames, 1 van 2,5 en de ander 1 jaar 3 mnd. De oudste wilde een lange tijd (in haar driftbui fase) niet in de wagen en alleen maar gedragen worden. Juist nu wil ze wel weer in de wagen wat ik erg fijn vind als ze niet hele lange stukken loopt en dragen dus niet de oplossing is. Ik zou dus juist wel zeggen dat een duo wagen echt heel fijn is. Maar het ligt dus echt aan het kind dat je hebt.

3 maanden geleden

Reactie op Sunfield

Het is nog een beetje vroeg maar weten jullie al wat jullie gaan doen met d ...
Ik had net op iemand anders haar reactie gereageerd met onze ervaring met een 2,5 jaar oude meid. Misschien is het handig even te wachten tot het begin derde trimester en dan te kijken hoe je kind is en of stukken lopen dan goed gaat of dat je de wagen echt nog veel voor de oudste gebruikt. Op basis daarvan kun je dan vast nog wel op tijd aan een wagen komen als je toch beslist voor een duo wagen te gaan.

3 maanden geleden

Hier ook zwanger van het tweede kindje! Dochtertje is nu 16 maanden, dus ze schelen straks precies 2 jaar :)

3 maanden geleden

Reactie op Judith-Nl

Veranderd bij jullie je lichaam deze keer ook zo veel sneller dan de eerste ...
Zo dan! Ik heb echt al een mini buikje. Bizar.

3 maanden geleden

Gefeliciteerd! Hier ook zwanger van een tweede 馃グ onze kleine man is nog geen twee dus wel heel spannend hoor, hoe dit allemaal te combineren. Maar we鈥檝e got this 馃挭馃徎