12 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb denk al 20 testen gedaan. Ben ook onzeker.. mn echo is 25 juli.. aftelllen..

3 maanden geleden

Ik voel me ook onzeker, vind het wachten zoooo lang duren. Vlak na de positieve test heb ik 2 keer helderrood bloedverlies gehad, dus ik ben er niet helemaal gerust op 😕 Verder weinig symptomen, behalve dat ik echt nergens trek in heb qua eten.. alles staat me tegen. Moet er echt niet aan denken om wat te eten 🙈

3 maanden geleden

Ben zo zenuwachtig enige wat ik heb zijn, gevoelig borsten wat misselijk heel de dag door veel slapen en dan avond niet kunnen slapen, ben nu 5 + iets denk ik. 16de echo. Heb 2 jaar geleden rond 6+1 bloed verloren en bij 8 weken was hartje gestopt dus kan niet wachten op dat deze weken voorbij zijn.

3 maanden geleden

Ik heb alleen positief getest, en nu niet meer getest. Doen meer testen tot de echo? Ik probeer gewoon uit te kijken naar 29 juli en niet meer te testen en positief te blijven …

3 maanden geleden

Ik heb wat harde schijven in de borsten en ze zijn warm. Soms hoofdpijn en wel echt meer moe dan normaal. Sinds deze week niet meer elke dag ontlasting. En zo nu en dan een steek/kramp. Heel soms (echt soms) misselijk en koren wanneer ik niet optijd eet, hierbij ga ik trillen. 5+4

3 maanden geleden

Hoi lieve mede zwangeren. Bij mn dochter heb ik nauwelijks tot geen symptomen gehad. En nu kom ik om in de symptomen 🤣 - door de dag heen misselijk - vaker op een dag moeten eten ivm licht in het hoofd. - door de dag heen voel ik mn borstentrekken - continu lage rugpijn wat via de zijkanten naar voren gaat en dan zo mn lies in duikt. - heel snel moe - ik kan moeilijk ontlasten en heel veel lucht in mn darmen. Dat was het voor nu wel een beetje. 🤭 het is gek idee dat mn vorige zwangerschap zo ongeveer symptomen vrij is gegaan en nu de volle lading. Maar ben er wel heel blij mee, omdat ik in april een miskraam heb gehad geven de symptomen me meer zekerheid. Als ik nu niets had gehad denk ik dat ik super gestresst was geweest. Dus happy met de symptomen🤗 Sorry voor het lange verhaal🙈

3 maanden geleden

https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-maart-2025/grote-symptomen-topic-XwXZ4yn Er is al een algemeen topic voor kwaaltjes en symptomen, misschien haal je daar ook nog herkenning uit😉

3 maanden geleden

Ik ben vandaag 4+1 en op krampjes/opgeblazen buik, weeïg/misselijkheid en last van mijn borsten mag ik zeker niet klagen! Ik lees wel meer dat mensen heel onzeker zijn en bang zijn dat er iets erg kan gebeuren maar ik ben er best wel relax onder ook al is dit mijn eerste zwangerschap 😜

3 maanden geleden

In tegenstelling tot mijn dochter heb ik nu helemaal nergens last van… behalve snel moe 😆

3 maanden geleden

In tegenstelling tot mijn dochter heb ik nu helemaal nergens last van… beha ...
Hier ook! Eerste zwangerschap had ik super veel symptomen en nu bijna geen