10 Reacties

3 maanden geleden

Van Pauline Oud ‘Mijn 9 maanden dagboek’

3 maanden geleden

Ze hebben nu ook hele leuke 9 maanden boekjes bij de wibra ! Ik heb er zelf gisteren 1 gehaald 😊

3 maanden geleden

Reactie op Denise2000

Ze hebben nu ook hele leuke 9 maanden boekjes bij de wibra ! Ik heb er zelf ...
Ik heb die ook gehaald. Is echt heel leuk idd en maar 5euro!

3 maanden geleden

Ik heb net het Duizend dagen Dagboek besteld. https://www.bol.com/nl/p/duizend-dagen-dagboek/9300000122384808?referrer=socialshare_pdp_androidapp Voor tijdens zwangerschap, de kraamtijd en de eerste 2 jaar. Leek me wel tof, zo alles in 1. Heb het nog niet binnen, dus kan nog niet delen wat ik ervan vind...

3 maanden geleden

Het boek van Birthlines. Prachtig boek voor zwangerschap en eerste jaar. Kost 85eu, maar dan heb je wat :). Vind hem zelf fijn werken omdat ik bij andere boeken soms de vragen niet vond matchen bij de week.

3 maanden geleden

Ik heb die van Pink Peach "wauw mijn 9 maanden". Vond ik fantastisch bij m'n eerste zwangerschap. Heel veel leuke plekken om ook echo's in te plakken en extra info enz. Erg leuk vormgegeven!

3 maanden geleden

Dank allemaal voor de reacties! 😊

3 maanden geleden

Ik vul the story of you in voor mijn zoontje. Deze gaat tot 12 jaar en ook wel voldoende plaats voor echo’s in te plakken! Ik ga hetzelfde boek kopen voor het nieuwe kindje.

3 maanden geleden

Hoihoi, weet iemand toevallig of er ook een 9maanden dagboek bestaat apart voor mannen of een die je samen als ouders kunt invullen met aparte invulstukken voor de papa?

3 maanden geleden

Weet iemand ook een goed boekje waar de vader ook dingen in kan schrijven? Om hem wat meer te kunnen betrekken bij alles