22 Reacties

3 maanden geleden

Ik slaap op dezelfde manier.. Ik had in mijn vorige zwangerschap zo'n zwangerschapskussen gekregen, maar ik kon er echt niks mee 😅

3 maanden geleden

Hoi hoi. Ik sluit me even aan 😅 ik ben momenteel 6 + 3 en slaap ook ontzettend slecht op die manier. Ik krijg snel last in mijn heup. En dan begint het draaien en keren tot de vroege uurtjes. Heeft er iemand een tips of ervaring met een goed kussen?

3 maanden geleden

Ik sluit me aan, lukt ook bijna niet meer ivm heuppijn of wakker worden met spierkramp bij de heup

3 maanden geleden

In mn vorige zwangerschap sliep ik vanaf 8 weken met een kussen. Later met een echt zwangerschapskussen. Ik heb die van Doomoo maar die is absoluut niet aan te raden. De vulling verdwijnt heel snel, na een paar maanden is de helft een lege zak. Heb er 2 gehad (een nieuwe gekregen na klagen). Ze hebben ook een model met een rits om zelf aan te vullen maar dat kun je dan regelmatig gaan doen.. Maar ik denk dat je je geld beter besteden aan een kussen wat gewoon goed is. Ben eigenlijk zelf dus ook op zoek naar een nieuwe 😅

3 maanden geleden

Oh wel een side note (ondanks m’n ontevredenheid): ik gebruikte het om mee te slapen maar vooral na de geboorte was het echt een hemels ding, met voeden, rechtop slapen, lekker liggen met de baby op me, als zitzak voor hem (kussensloop eroverheen), etc. Nu nog steeds iedere dag met boekje lezen voor het naar bed brengen!

3 maanden geleden

Reactie op MelanieBabyB

In mn vorige zwangerschap sliep ik vanaf 8 weken met een kussen. Later met ...
Ik word zelf echt getarget op snoozzz. Reviews zijn wat ik zie goed. Ze hebben ook een extra hoes waardoor je er gelijk een nestje van maakt.

3 maanden geleden

Ik heb deze nog van mijn eerste zwangerschap. Bevalt goed! Bekijk Litollo® Zwangerschapskussen (J-vorm) - Zijslaapkussen - Voedingskussen - Lichaamskussen - Body pillow - 145cm - Afneembare hoes - Grijs op: https://www.bol.com/nl/p/litollo-zwangerschapskussen-zijslaapkussen-voedingskussen-lichaamskussen-body-pillow-145cm-afneembare-hoes-grijs/9300000002452092?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

3 maanden geleden

De kussen van Snoozzz kan ik in ieder geval niet aanraden. Voelt snel slap en als je t ritsje maar ietsje open laat staan, komt de vulling eruit (lees: hele kleine piepschuim bolletjes die je overal terugvindt ) Ben ook nog op zoek naar een beter alternatief wat ik tzt ook als voedingskussen kan gebruiken

3 maanden geleden

Ik heb van mijn vorige zwangerschap dit kussen nog: https://www.bol.com/nl/nl/p/ella-zwangerschapskussen-xxl-u-vorm-voedingskussen-zijslaapkussen-lichaamskussen-body-pillow-afneembare-jersey-katoenen-hoes-140x80cm-lichtgrijs/9300000005830470/?bltgh=rdv3Oz0OxjOo9xnn-oxLcA.2_32.34.ProductImage In een U vorm waardoor je makkelijk naar beide kanten op je zij kan draaien. Hij blijft heel goed stevig want ik heb ‘m toen maandenlang dagelijks gebruikt

3 maanden geleden

Ik heb van mijn vorige zwangerschap deze van ella sleep

3 maanden geleden

Reactie op MelanieBabyB

In mn vorige zwangerschap sliep ik vanaf 8 weken met een kussen. Later met ...
Oh wat zonde! Je hebt pech gehad hoor, denk ik. Ik ben helemaal verliefd op de doomoo buddy. Aangeschaft toen ik 9 weken zwanger was en bekkenpijn kreeg. Dat is inmiddels 3 jaar geleden en ik slaap sindsdien elke nacht al met dit kussen ivm blijvende bekkeninstabiliteit. En hij doet nog steeds wat ie moet doen! Nu inderdaad wel slapper geworden en ik heb toevallig nu ik weer zwanger ben mezelf een nieuwe cadeau gedaan. Maar nog niet in gebruik omdat die oude het nog goed doet. Die heeft het dus 3 jaar lang, dagelijks gebruik (hij gaat zelfs altijd mee op vakantie), heel goed gedaan. Ik raad hem dus altijd iedereen aan ☺️.

3 maanden geleden

Reactie op diplodocus

Oh wat zonde! Je hebt pech gehad hoor, denk ik. Ik ben helemaal verliefd o ...
Ja baal er zelf ook van! Maar met de tweede echt precies hetzelfde verhaal. Had aan m’n beste vriendin in ieder geval de buddy aangeraden (met ritssluiting) en die is nu na 4 maanden dagelijks gebruik ook al redelijk leeggelopen.

3 maanden geleden

Ik had precies een soort gelijk topic geopend alleen geen reacties gekregen 🤣 Ik ben opzoek naar HET perfecte zwangerschaps-/voedingskussen. 1 die goed stevig is (& blijft) om nu mee te slapen en dadelijk de kleine in te voeden. Welke raden jullie aan? Ik lees wat over de Buddy, maar ergens ook weer niet: lastig! What to do?!

3 maanden geleden

Ik heb deze nog van mijn eerste zwangerschap. Bevalt goed! Bekijk Litollo® ...
Die van mij is top omdat je hem in verschillende vormen kunt gebruiken en je partner kan ook nog fatsoenlijk naast je liggen 😂 En lekker stevig maar toch zacht.

3 maanden geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Ik heb van mijn vorige zwangerschap dit kussen nog: https://www.bol.com/nl ...
Dit lijkt me ideaal. Bij de vorige zwangerschappen altijd heel dapper naar bed met een zwangerschapskussen, maar na een uur lag het alweer op de grond omdat draaien met zo'n ding onmogelijk is, laat staan ook nog eens met dikke buik. Ik heb ook wel zo'n klein kniekussentje gehad, maar ook dat was met draaien niet handig. Deze U-vorm al vaak bekeken, maar nooit in geïnvesteerd. Wel de moeite dus? 😊

3 maanden geleden

Ik ben tijdens de zwangerschap van mijn oudste dochter mega hard op mijn stuitje gevallen met skeeleren. Vanaf die tijd slaap ik al met een kussentje tussen mijn benen (kan echt niet meer zonder). De laatste zwangerschap had ik een relatief plat kussentje van Baby echt voor een beetje ondersteuning van mijn buik. Je went heel snel aan omdraaien met kussentjes.

3 maanden geleden

Die van mij is top omdat je hem in verschillende vormen kunt gebruiken en j ...
Hoelang heb je hem in gebruik en blijft hij ook echt stevig?

3 maanden geleden

Reactie op MelanieBabyB

Ja baal er zelf ook van! Maar met de tweede echt precies hetzelfde verhaal. ...
Oh dat klinkt dan eerder alsof ik geluk heb gehad haha. Duimen dat mijn nieuwe het ook weer zo goed vol gaat houden 🤞🏻

3 maanden geleden

Reactie op Ynsol

Dit lijkt me ideaal. Bij de vorige zwangerschappen altijd heel dapper naar ...
Ja echt perfect! Ik heb ‘m afgelopen nacht na het lezen van dit topic er bij gepakt en ik heb echt nu al lekkerder geslapen dan de nachten ervoor. Ik vind het echt een groot ding hoor haha, maar groot voordeel is wel dat je dus zonder gehannes met een kussen je makkelijk om kan draaien.

3 maanden geleden

Reactie op NvdWG

Hoelang heb je hem in gebruik en blijft hij ook echt stevig?
Echt vanaf 20 weken zwangerschap tot na de bevalling met voeden. Hij is nog steeds even stevig! ☺️