30 Reacties

één maand geleden

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap een Doomoo comfy big gehad, die mocht ik lenen van mijn schoonzus. Bij mijn 2e zwangerschap had ik een kniekussentje en een BabyJem kussentje. Niet heel groot, maar precies genoeg ondersteuning voor mijn buik!👍 Met het kniekussentje slaap ik sowieso. Na een val met skeeleren 4 jaar geleden en mijn stuitje zwaar gekneusd te hebben, ben ik hier zo aan gewend geraakt, dat ik eigenlijk niet meer zonder kan. En het kleine kussentje was makkelijker mee draaien🤗

één maand geleden

In mijn vorige zwangerschap had ik rond 16 weken last van mijn stuitje dus ben er toen mee gaan slapen. Ik zou wel investeren in een beetje een goeie. Het is echt waard en daarna ook goed te gebruiken met voeden.

één maand geleden

Eerste zwangerschap vanaf 13 weken ongeveer. Deze zwangerschap vanaf week 9 al

één maand geleden

Ik heb die van de Hema, bevalt goed!

één maand geleden

Bij de eerste zwangerschap pas met 24 weken ofzo gekocht, toen mijn buik echt groot werd. Maar had toen al wel bekkenklachten dus misschien was eerder ook wel fijn geweest. Nu al vroeg weer in gebruik genomen, vanaf week 10 ongeveer. Ik heb een hele fijne van go for the moon. 🌙

één maand geleden

Ik heb er één van snooozz maar vond het echt niet fijn om mee te slapen. Oh en niet openmaken. Dat deed ik in de kraamweek en er zaten OVERAL witte mini bolletjes. Zelfs in mijn dochters neus😓

één maand geleden

Bij mijn eerste rond de 24 weken gekocht en moet eerlijk zeggen dat ik er tot nu toe elke nacht mee slaap, heerlijk 😂

één maand geleden

Ik heb vrij snel de Litollo body pillow xxl (in een u vorm) gekocht, dus niet de bekende halve maan. Wordt ook veel gebruikt door mensen met niet zwangerschap gerelateerde klachten. Inmiddels kan ik niet meer zonder

één maand geleden

Reactie op RS24

Ik heb vrij snel de Litollo body pillow xxl (in een u vorm) gekocht, dus ni ...
Is dat ook fijn onder je hoofd en met je arm enzo? Ik heb nu een halve maan, maar vind het super irritant om hem steeds te verplaatsen als ik draai. Dat doe ik namelijk nogal vaak 🙈

één maand geleden

Een vriendin nam er vandaag een mee tijdens de gender reveal party, dus vanavond voor de eerste keer proberen. Vandaag 16 weken

één maand geleden

Reactie op RS24

Ik heb vrij snel de Litollo body pillow xxl (in een u vorm) gekocht, dus ni ...
Ik heb deze ook. Vorige zwangerschap vanaf 20 weken gebruikt en nu al vanaf 12 weken ivm bekkenklachten. Kussen is echt een aanrader!

één maand geleden

Reactie op Lieke-01

In mijn vorige zwangerschap had ik rond 16 weken last van mijn stuitje dus ...
Ja goeie tip, dank!

één maand geleden

Reactie op Fox2

Ik heb er één van snooozz maar vond het echt niet fijn om mee te slapen. Oh ...
😂

één maand geleden

Reactie op il92

Bij mijn eerste rond de 24 weken gekocht en moet eerlijk zeggen dat ik er t ...
Ja ik ben zelf 15 weken maar het lijkt me gewoon nu al zo lekker dat ik er denk ik gewoon eentje ga kopen

één maand geleden

Ik heb vandaan het kussen van Doomoo binnen gekregen. Ik slaap altijd op m’n rug en dat gaat nu nog helemaal prima. Maar op den duur zal dan niet meer fijn zijn. Daarom nu zo’n rookworst gekocht, om te wennen aan op m’n linkerzijde slapen.

één maand geleden

Ik heb een Doomoo Belly voor onder mijn buik te leggen van tijdens mijn voeige zwangerschap. Soms gebruik ik het nu ook al terug. Met zo een borstvoedingskussen was ik altijd aan het vechten 's nachts.

één maand geleden

Ik slaap er nu al mee. Ben vandaag precies 13 weken. Heb een xxl kussen. Vind hem heerlijk

één maand geleden

Reactie op Vlindertje3

Is dat ook fijn onder je hoofd en met je arm enzo? Ik heb nu een halve maan ...
Als je veel draait is de u vorm echt heel fijn omdat je het kussen kan laten liggen. Tis wel een groot lel in je bed, maar ik slaap veel dieper sinds ik hem heb vorige week (nog niet eens per se nodig, maar gewoon lekker). Heb hem van merk Ella. Is precies goede stevigheid. (2dekansje.nl lekker goedkoop). Enige nadeel is dat mn man nu wat verder weg lijkt in bed.

één maand geleden

Ik ben inmiddels ook op zoek naar een fijn zwangerschapskussen. Krijg reclames van webshop Frummeltje; 3 kleinere kussens waarvan je er twee aan elkaar kan maken (voor je rug en buik). Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Neemt wel wat minder ruimte in..

één maand geleden

Ik slaap er sinds deze week met 1. Nu 15+5. Erg last van de bekken en onderrug en het helpt mij heel goed om te kunnen slapen. Heb eentje van Snoozz