4 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben hetzelfde met de kat. Je hebt nu 3 kleine kinderen en ze moeten met elkaar leren omgaan. De kleine man moet leren wat mag en niet mag. En de honden moeten hun vluchtroute kennen. Luna is soms een jager achter de kat aan en dan probeer ik haar af te leiden of even bij me te nemen, zodat de kat ook even kan chillen. Alleen gisteren gebeurde het dat de kat (2 jaar) Luna ging uitdagen. Luna deed niets en de kat ging steeds voor haar langs lopen, met zijn staart richting haar handjes. Ik haalde hem steeds weg en hij kwam steeds weer terug. Toen pakte ze hem en wilde hij bijten. Dus toen heb ik hem op zn donder gegeven en naar buiten getransporteerd🙈 2 seconden later vond ik het al weer zielig, maar een baby en een peuterpuber kat is soms ook een uitdagende situatie🤣🤣🤣

3 jaar geleden

Mijn zoontje had dat waarschijnlijk ook gedaan hij pakt alles beet. Maar hij is lief hoor . Ik zal ook geen hondjes willen want je weet nooit wat ze gaan doen 👀👶

3 jaar geleden

Mijn zoontje had dat waarschijnlijk ook gedaan hij pakt alles beet. Maar hi ...
De hondjes zijn er al bijna 8 jaar dus ik zal toch een oplossing moeten vinden...

3 jaar geleden

Reactie op Brie

Wij hebben hetzelfde met de kat. Je hebt nu 3 kleine kinderen en ze moeten ...
Ja tis een hele uitdaging om dit allemaal veilig te laten verlopen.