40 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Babymay

Wij hebben een jongen en hebben o.a. de werkbank van little dutch op het li ...
Super leuk!! Maar staat vanaf 3 jaar?

3 jaar geleden

Ik had een keukentje of loopfiets in gedachten maar bedacht me... dat is met 2e verjaardag wellicht leuker. Ze is nu nog zo klein. Ik denk aan een speel boerderij, schommel, Duplo trein, magneten boekje, Nijntje speelt verstoppertje, ballen toren, hengelspel little Dutch, loopauto, kiekeboeboekje. Haha genoeg te verzinnen....

3 jaar geleden

Mijn zoontje word 17 april 1 jaar, van ons krijgt die de vtech locomotief ( zie foto) en van mijn ouders een water/zand tafel 😀

3 jaar geleden

Reactie op Jennifer 31

Mijn zoontje word 17 april 1 jaar, van ons krijgt die de vtech locomotief ( ...
Leuk zeg. Mag ik vragen welke water / zand tafel? Ik vind dat ook leuk maar de meeste zijn vanaf 2 of 3 jaar

3 jaar geleden

Ik had een keukentje of loopfiets in gedachten maar bedacht me... dat is me ...
Keukentje was hier met 9 maanden al een groot succes! Bij de oudste denk ik gekocht toen hij 1.5 was. Nu stond hij er natuurlijk gewoon. Ze duikt er steeds op af om er aan te staan, deurtjes open en dicht, spullen erin en eruit, met pannen slaan etc. Heel leuk om te zien!

3 jaar geleden

Reactie op Marijkevdt

Dank voor je reactie. We twijfelen zo of het nu leuk is of pas voor de 2e v ...
Op basis van onze ervaring zou ik zeggen ergens er precies tussenin. De vraag is dan of je het echt voor een verjaardag wilt doen of dat je het zonder gelegenheid tussendoor geeft. Ze hebben er zelf natuurlijk weinig besef van. Maar ik snap ook dat het voor de (foto)boeken/verhalen natuurlijk leuk is als specifiek verjaardagscadeau.

3 jaar geleden

Wij hebben opa en oma gevraagd om een activiteitenbord met allerlei knopjes, schuifjes en andere dingen die goed zijn om je qua fijne motoriek op uit te leven😁

3 jaar geleden

Leuk zeg. Mag ik vragen welke water / zand tafel? Ik vind dat ook leuk maar ...
Dat is nog een verrassing welke het word, krijgt die van mijn ouders

3 jaar geleden

Voor mijn dochter hadden we een poppenhuis van Petit Amelie en voor mn zoontje die volgende maand 1 wordt een Trybike.. Hij vindt het poppenhuis en Ikea-keukentje trouwens ook een groot succes 👍

3 jaar geleden

Bij ons krijgt hij samen met zn zus die 4 wordt een groot speeltoestel met schommels. Hij heeft het nu toch niet door. Op zijn verjaardag zelf krijgt hij nog wat kleins zoals een autootje van toet toet auto's.

3 jaar geleden

Wij hebben op het verlanglijstje: - Ikea speelmat voor buiten - Little Dutch xylofoon, rollerbaan en truck met oplegger - Duplo puzzeldieren en brandweer/politie auto - Boek wie liet daar een scheetje, rupsje nooitgenoeg voelboek, Dikkie Dik voorleesboek - Bumba stoffen auto’s en verstoppertje spel - Vtech mijn eerste 100 woordjes En de iets duurdere wensen: 😬 - Bandits & Angels 4-in-1 smartbike - Emmi Pikler klimrek (variant) - Zandbak

3 jaar geleden

Wij hebben mijn dochter een ballenbak van misioo gegeven toen ze 1 werd, was geen succes. Het duurde bijna een jaar voor ze erin durfde. De trybike heeft ze gekregen toen ze 1,5 was, dus niet voor een verjaardag , wederom niet zo’n succes, ook dat duurde lang voor ze erop wou. Voor haar 2e verjaardag kreeg ze o.a. een wobbel, inmiddels is ze 4 en wordt hij iets meer gebruikt, maar die heeft ook lang staan niks te doen. Net als de mooie regenbogen van grimms. Het ligt natuurlijk erg aan je kindje, want mijn zoontje van ruim 10 maanden vind de ballenbak al wel leuk samen met z’n zus. Duplo en boeken waren hier wel altijd een succes, net als het keukentje, de tipi tent en houten puzzels rond die leeftijd. Voor mijn zoontje vragen we straks vooral Duplo (daar kan je naar mijn idee nooit genoeg van hebben) en verder vooral praktische dingen zoals kleertjes en schoenen. Hij heeft het toch nog niet door allemaal. We hebben nog een baby schommel (een zwarte houten van done nu deer) van mijn dochter, dat is nu ook een groot succes hier. Dus zoiets is ook leuk om te vragen.

3 jaar geleden

Een schommel, scoot and ride

3 jaar geleden

Wij zijn vandaag eens in een speelgoedwinkel gaan rondneuzen en gelijk geslaagd 🤭 een wheelybug een loopfiets van trybike en een schommel.

VRIEND

3 jaar geleden

Wij vragen aan iedereen toet toet auto.s en wij doen dan zelf de duurdere garage er bij

3 jaar geleden

Reactie op Babymay

Wij hebben een jongen en hebben o.a. de werkbank van little dutch op het li ...
Toevallig zat ik hier ook naar te kijken voor zijn 1ste verjaardag er staat alleen wel vanaf 3 jaar twijfel er daarom om of hij het wel leuk zal vinden en of het al wel veilig is

3 jaar geleden

Tot nu toe staat dit er op. Ze heeft ook al een oudere zus, dus vind het lastig!

3 jaar geleden

Wij gaan voor een zandbank. wheelybug is ook heel leuk, deze heb ik gehad tijdens de babyshower en ze begint hem nu wel interessant te vinden.

3 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Toevallig zat ik hier ook naar te kijken voor zijn 1ste verjaardag er staat ...
Grote kans dat hij het leuk vindt, al heeft het waarschijnlijk weinig te maken met het feit dat het een werkbank is. Wij hebben hier van de oudste het IKEA keukentje nog staan. Ons zoontje van bijna 10mnd vindt het fantastisch. Kastjes open en dicht, staat er vaak aan en maakt verschrikkelijk veel herrie met alle pannetjes en gaat door tot alles op de grond ligt 😁 Alleen daarvoor is eigenlijk geen keuken/werkbank voor nodig voor hahaha... Wat veiligheid betreft, is het vooral jou keuze wat je er wel of niet bij legt. Wij hebben ook een aantal dingen uit het keukentje weggelegd. Keukentje is trouwens ook 'aanbevolen vanaf 3 jaar', terwijl ze zeker eerder dan met 3 jaar hier veel plezier van hebben, en dan ook echt qua rollenspel en zo.

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Grote kans dat hij het leuk vindt, al heeft het waarschijnlijk weinig te ma ...
En misschien ook een algemene tip.... Een half jaar na de 1e verjaardag staat Sinterklaas alweer (bijna) voor de deur en 'moet' je waarschijnlijk weer cadeaus verzinnen. Twijfel je of iets nu al leuk is?? Misschien met Sinterklaas juist wel!