14 Reacties

3 jaar geleden

Ik koop een fiets zitje. Wat je zegt ze hebben al zoveel. Dus ik dacht aan iets praktisch.

3 jaar geleden

Wij geven zelf een ballenbad maar krijgen ook van oma en opa en meter en peter enz de vraag en ik heb ook geeeeen inspiratie 馃檮 Een fietszitje staat ook wel op de lijst maar is natuurlijk een praktisch cadeau

3 jaar geleden

Wij kopen een loopfietsje van veloretti. Alle kindjes in de buurt hebben er een en ze zijn er zo blij mee :)

3 jaar geleden

Wij geven een trybike, schommel en een wheelybug. Verder hebben we op het lijstje: Duplo getallentrein Voel en kiekeboe boekjes Battat pop up pals Boekje magische magneten op de boerderij Little Dutch hengelspel Nijntje verstoppertje spel Ballentoren Regenmaker Gonnie zegt Gak geluidenboek SES creatieve vormen plakken V tech picknickeset vormenpret Zachte pop Blokkenkar Watertafel Kleine bal Haha genoeg wensen;) wie weet staat er iets tussen wat je ook leuk vindt

3 jaar geleden

Wij hebben een hobbelpaard gekocht.. Maar dan is het een 馃惗 en een looprek waar hij aan kan lopen, met leuke dingetjes daaraan.

3 jaar geleden

Loopfiets 4 in 1 en een zandbak schelp met wat spulletjes daarbij.

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Loopfiets 4 in 1 en een zandbak schelp met wat spulletjes daarbij.
Wij kopen ook een zandbak, zo'n leuk idee

3 jaar geleden

Keukentje doen wij

3 jaar geleden

Wij zetten een speeltoestel in de tuin. Gecombineerd van de hele familie. Daar heeft hij nog jaren plezier van en nu hij 1 wordt heeft hij het concept cadeautjes op je verjaardag verder toch nog niet heel erg door. Een schommel daarentegen is al wel populair ;)

3 jaar geleden

wij hebben geven een ballenbak en krijgen voor hem keukentje schommel en een loopfietsje

3 jaar geleden

Met bijpassende paraplu en regenlaarsjes. En een loopkar met blokken van Little dutch 馃榿

3 jaar geleden

Van ons krijgt hij een variant van de Emmi Pikler klimrek voor binnen. Van de opa鈥檚 en oma鈥檚 krijgt hij de Bandits & Angels 4-in-1 smartbike en van zijn overgrootouders een zandbak (schelp) met emmertje en schepje etc. Verder hebben we nog op het verlanglijstje: - Little Dutch xylofoon, rollerbaan en truck met oplegger. - Duplo puzzeldieren en brandweer / politie auto. - Boek wie liet daar een scheetje, rupsje nooitgenoeg voelboek en Dikkie Dik voorleesboek. - Bumba verstoppertje spel. - Vtech mijn eerste 100 woordjes. - Smartmax boerderij dieren.

3 jaar geleden

Wij geven zo'n werkbank van little dutch. En vragen een waterspeeltafel, loungestoel, pucky loopfiets (mijn nichtje heeft een trybike gekregen voor haar 1e verjaardag maar daar kan ze nog lang niet op). En wat dingen voor de zomer/vakantie zoals zo'n badponcho/badjas, handdoek, zwembroek. En ook van die knutselsetjes van SES my first, heb je met verf en klei enzo.