13 Reacties

3 jaar geleden

Zoete aardappel bij de groente doen?

3 jaar geleden

Wil hij het zelf doen ? Stukjes geven ? 馃槉 Soms ook gewoon eens een fase denk ik. Hier gaat het fruit sinds een weekje minder goed

3 jaar geleden

Die van ons heeft nog nooit prakjes willen hebben. Direct met de pot laten mee eten of groenten uit haar handje.

3 jaar geleden

Onze oudste at altijd heel slecht als ze tanden kreeg? Kan dat bij jullie ook zo zijn? Of gewoon een fase. Anders idd stukjes aanbieden?

3 jaar geleden

Reactie op Dav

Die van ons heeft nog nooit prakjes willen hebben. Direct met de pot laten ...
Als ze uit de pot mee eten, gebruiken jullie dan geen kruiden of zout in jullie eten ?

3 jaar geleden

Mijn dochtertje wil alleen eten als ze het zelf mag doen. Ik geef haar of dingen direct uit haar hand, of voorgeladen vorkjes/lepeltjes. Ze eet eigenlijk altijd (een deel van) datgene wat wij zelf eten. Vandaag hadden we bijvoorbeeld zelf hutspot en zij had stukjes wortel, aardappel en een klein beetje kaas uit haar vuistje. Gisteren aten wij mexicaans en kreeg zij avocado, cherrytomaatjes en ma茂skorrels.

3 jaar geleden

Onze zoon eet soms ook moeilijk de potjes of geprakt eten ik geef de krieltjes door midden gesneden en dan gewoon stukjes groente.. ik laat hem dan zelf eten en tussendoor geef ik een hapje van het geprakte of potje voeding! Soms werkt dat.. dus eigenlijk afleiden met iets anders als broccoli of krieltjes en dan lukt het wel..

VRIEND

3 jaar geleden

Bij ons is het juist andersom mij zoontje wil niks hebben kwa potjes als er stukjes in zit hij spug het uit en gaat kokhalzen tewel hij gewoon wel koekjes eet en maisvingers en brood en ook stukjes fruit eet hij Maar stukjes groente krijgen wij er niet in Bij hem moet kwa groente alles geprakt zijn

3 jaar geleden

Ik smeer de restje van z鈥檔 groente of fruitprakje altijd op brood. Vindt hij heerlijk, haha

3 jaar geleden

Reactie op cinthia

Bij ons is het juist andersom mij zoontje wil niks hebben kwa potjes als er ...
Hahaha hier ook

3 jaar geleden

Structuur. Mijn kleine meid wilde ook der gepureerde groentenhap niet meer. Nu gewoon stukjes en gaat der in als zoete koek

3 jaar geleden

Reactie op Lisette1987

Structuur. Mijn kleine meid wilde ook der gepureerde groentenhap niet m ...
Wat geef je zoal als ik vragen mag? Gepureerd gaat er hier ook niet meer in.. we eten veel rijst mja dat kan die niet elke dag eten

3 jaar geleden

Vindt hij pindakaas lekker? Lepeltje daarvan in doen?