13 Reacties

3 jaar geleden

Hier hetzelfde. En dat krijsen 😅 gaat door merg en been haha. Maar dit is ook weer de tijd van een sprongetje geeft de oei ik groei app aan...

3 jaar geleden

Hi, ik heb ook echt hetzelfde met m'n 8 maanden oude dochtertje. Ik merk ook dat ze sinds een paar dagen van een engeltje naar een monster is veranderd. Ze is steeds aan het huilen en driftbuien. Voor de voeding, na de voeding, als ze naar bed moet en ook huilen als ze net wakker is, ze wil niet zitten en ook niet liggen. Slapen gaat ook niet meer als voorheen. Ik heb haar vaak in de draagzak. Dan is ze wel rustig.

3 jaar geleden

Hoii, ik lees mee. Hier net zo.. onze dochter is ook net 8 maanden. Ze is ontzettend onrustig, driftbuien, de hele tijd bij mij willen zijn. Zichzelf niet meer kunnen vermaken..

3 jaar geleden

Komt door het sprongetje inderdaad!

3 jaar geleden

Hier met 8 maanden precies hetzelfde 🙋🏻‍♀️

3 jaar geleden

Sprong 6 en verlatingsangst! Een heftige combi, maar het gaat weer over!

3 jaar geleden

Hier ook! Dochter van 19 mei. Sinds kerstavond elke avond met haar in de weer! Vooral het driftige gekrijs en als je dan bij haar komt, dan gaan lachen. Ze neemt ons nu al in de maling 🤦‍♀️!

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Ria88

Hier ook! Dochter van 19 mei. Sinds kerstavond elke avond met haar in de we ...
Oh herken dit zo mij zoontje doet dit ook en hij is van 6 mei en dan zo hard krijsen dat het wel lijkt of dat hij vermoord word zo erg en dan kom je idd na hem toe en dan is het lachen 🤦‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Ria88

Hier ook! Dochter van 19 mei. Sinds kerstavond elke avond met haar in de we ...
Denk niet echt dat ze je id maling neemt. Is wss gewoon verlatingsangst dus als ze je niet ziet is ze gewoon echt bang

3 jaar geleden

Weet iemand hoelang dit kan duren?

3 jaar geleden

Wij hebben het ook. Ze is van 15-5 maar is erg vroeg met alles dus ik denk een hele hoop te verwerken ook. We hebben nu witte ruis aan staan bij het slapen en dat werkt wel. ze drinkt ook veel minder dan voorheen maar eet wel brood, fruithapjes en groente.

3 jaar geleden

Reactie op kimmetje03

Weet iemand hoelang dit kan duren?
Sprong 6 duurt in totaal een week of 5 maar ze hoeven er niet de hele periode last van te hebben

3 jaar geleden

Geen tips, maar wij zitten met precies hetzelfde. Bijna 8 maanden is ze nu. Mijn man was net weer in de slaapkamer komen slapen, die sliep sinds geboorte al op kantoortje omdat die heel vroeg werkt, en net nu die besloot weer terug te komen in de slaapkamer is het drama met slapen...