14 Reacties

3 jaar geleden

hier precies het zelfde. als hij in de loopstoel zit vind ie het leuk om de katten op te jagen. en lol dat ie heeft

3 jaar geleden

Die van ons zat zopas met het speeltje dat aan een touwtje aan haar eetstoel hangt de kat aan het lokken 🤣 lacht ook altijd als ze de katjes ziet, probeert er naar te grijpen. Maar hebben nogal 2 bangeschijters 🙈

3 jaar geleden

Hier ook.. als de kat binnenkomt is alle aandacht voor haar. Helemaal geobsedeerd 🥰 ze is 14 jaar en vind hem maar druk🤣

3 jaar geleden

Hier ook. Wij hebben twee katten en laten alles toe zelfs als ze aan hun staarten etc trekt. Probeer telkens aai aai te zeggen en het voor te doen, maar onze dochter lijkt nogal een wildebras haha.

3 jaar geleden

Heerlijk die reacties, hier trok m'n zoontje weleens aan haar vacht en dat vond ze echt erg. Dan sloeg ze hem op z'n hand, maar zachtjes hoor... Als ik nu zachtjes zeg, gaat het allemaal goed gelukkig. Zo mooi om te zien

3 jaar geleden

Hier deelt ze yoghurt lepels met de poes 😅 die weet ook al dat ze tijdens/na het eten even moet komen kijken of er nog wat lekkers op de grond ligt.

3 jaar geleden

Katten en baby's geweldige combinatie! ❤️ M'n kat lijkt ook oprecht bezorgd als ze gaat huilen zo bijzonder.

3 jaar geleden

Wij hebben 2 katten. Maar wanneer zoë van blijdschap gilt als ze hun ziet rennen ze toch weg. En zoë die kan nog niet echt zachtjes doen met aaien haha

3 jaar geleden

Hier ook! Wij kregen onze 2 poezen dat ons dochtertje 3 weken was. En meteen vanaf de eerste dag is ze al dikke vriendinnen met 1 daarvan. Overal waar ons dochtertje gaat, gaat de poes ook. Als ze ligt te huilen in haar bedje, rent de poes naar boven en gaat miauwen voor de deur. Zodra we dan haar deur open doen rent ze snel naar binnen en springt bij haar in bed om kopjes te geven.

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Hier ook! Wij kregen onze 2 poezen dat ons dochtertje 3 weken was. En metee ...
Hier was ze net een paar maandjes. Ze doet trouwens ook echt niet zachtjes met de poes, maar dat maakt haar (de poes) niks uit. Als ze het zat is rent ze vanzelf weer weg. Dochtertje is nu 9 maanden en ze liggen nog steeds altijd bij elkaar. 🥰

3 jaar geleden

Mijn dochter (9maanden) word ook onwijs blij van de kat haha. Als ze de kat ziet roept ze: Auw! (Miauw) 😂

3 jaar geleden

Die van mij trekt steeds aan de staart. Hij is super sterk met die plakhandjes. Zijn jullie niet bang dat de kat uithaalt?

3 jaar geleden

Die van mij trekt steeds aan de staart. Hij is super sterk met die plakhand ...
mijn kat ziet het verschil tussen mij en mijn kind denk ik echt wel. Als ik aan haar staart zou trekken zou ik wel degelijk een haal krijgen, echter bij mijn zoon draait ze een rondje en geeft ze een tim zonder nagels op z'n handje. Daarna knuffelt ze hem ook weer verder. Ik ben er ten allé tijden bij, maar als m'n zoon snachts slaapt dan miauwt ze net zo lang tot ze bij die kleine kan liggen. Echt beschermend, haar karakter.

3 jaar geleden

mijn kat ziet het verschil tussen mij en mijn kind denk ik echt wel. Als ik ...
Hier ziet/voelt ze zelfs het verschil tussen mijn peuter en baby. Als de oudste te hardhandig is, laat ze heb dat duidelijk voelen. Bij de jongste accepteert ze meer en loopt ze weg als ze het echt niet meer fijn vindt.