11 Reacties

3 jaar geleden

Wij laten gewoon de verwarming aan.....馃檲馃檲

3 jaar geleden

Goede vraag! Mijn dochtertje draagt precies hetzelfde als jouw zoontje. En dan vaak ook een dubbel paar sokken, maar had ook nog niet bedacht hoe ik het nu ga doen. Wij hebben een oud huis en der verwarming in principe uit 鈥榮 nachts (tenzij het onder de 15 graden komt, dan springt hij even aan).

3 jaar geleden

Wij laten dan ook de verwarming aan! Wij hebben ook de 4 seasons puckababy maar vind die nog steeds zo groot! 馃 Helemaal bij de armen! Heb jij dat niet?

3 jaar geleden

Wij hebben standaard de verwarming aan zodat zijn kamertje 17 graden blijft werkt wel fijn. Gewoon piama Sokken en slaapzak als hij hem laat liggen deken 馃榾

3 jaar geleden

Reactie op MhenEh

Wij hebben standaard de verwarming aan zodat zijn kamertje 17 graden blijft ...
Hoe stel je dat precies in dan?

3 jaar geleden

Reactie op Saskia1485

Wij laten dan ook de verwarming aan! Wij hebben ook de 4 seasons puckababy ...
Die sla ik een keer om zodat zijn handjes vrij zijn.

3 jaar geleden

Wij hadden nog een dun pyjamaatje onder zijn 4 seizoenen slaapzak, dat gaat nu een dikkere worden en we houden 's nachts de verwarming aan. Die staat nu al wel minimaal aan op zijn kamertje, maar vanaf morgenavond dus gewoon helemaal, anders wordt het 10 graden daar. Iets met een hele mooie jaren 30 woning met toch best dunne muurtjes 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op Saskia1485

Hoe stel je dat precies in dan?
Als wij de kachel beneden op de thermostaat op 18 graden hebben is het op de babyfoon 17 graden op z'n kamer, met het koude weer moet de kachel wel een beetje harder werken om je huis zo warm te houden maar werkt wel fijn voor de kleine

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft in de nacht een romper met lange mouwen, pyjama, zomerslaapzak zonder mouwen en daar overheen nog een winterslaapzak. En omdat t een koukleum is, slaapt ze ook nog onder een dekentje 馃檴

3 jaar geleden

Reactie op BelandaKecil

Mijn dochter heeft in de nacht een romper met lange mouwen, pyjama, zomersl ...
Wat is de kamertemperatuur bij jullie?

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Wat is de kamertemperatuur bij jullie?
Tussen de 17 en de 19 graden meestal