14 Reacties

3 jaar geleden

Onze 'activiteit' is naar de eendjes /ganzen en de paardjes in een weiland dichtbij. Voor de rest in huis lekker ontdekken.

3 jaar geleden

Ik volg even want merk dat het lastig is nu ook de opvang dicht is. Wat wij veel doen is: - wandelen - liedjes zingen - boekje lezen - spelen op de grond, daardoor lijkt het hier wel eens ontploft met spullen maar ruimen we aan het einde van de dag samen op. - uit het raam kijken is hier ook favoriet. Dat doe ik altijd na het slapen en wijs dan van alles aan zoals huis, bomen, auto.

3 jaar geleden

Reactie op Lotjesnotje

Ik volg even want merk dat het lastig is nu ook de opvang dicht is. Wat wij ...
Ja uit het raam kijken is heel interessant! Deze dingen doen wij ook. Wandelen ook elke dag minimaal een half uur. Jammer dat de kinderboerderij etc dicht is. Dit weekend maar eens een speeltuintje opzoeken.

3 jaar geleden

Alle kussens van de bank en een klim en klauterbaan gemaakt...ze vindt t geweldig!

3 jaar geleden

Reactie op Dreamzzz

Alle kussens van de bank en een klim en klauterbaan gemaakt...ze vindt t ge ...
Haha geweldig!

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Haha geweldig!
Hij doet de foto niet....zal t straks nog een keer proberen

3 jaar geleden

Sensopathisch bezig zijn vind mijn zoontje erg leuk. Bak met water of met voedingskleurstof gekleurde yoghurt en lekker erin wroeten.

3 jaar geleden

Sensopathisch bezig zijn vind mijn zoontje erg leuk. Bak met water of met v ...
Ik had daar nog nooit over gehoord! Ben het gelijk gaan opzoeken.. Nu nog even inlezen of het ook iets voor ons is.

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Ik had daar nog nooit over gehoord! Ben het gelijk gaan opzoeken.. Nu nog ...
Als je ‘sensopathic play’ intypt op Pinterest krijg je lijsten aan leuke activiten voor je baby. Echt de moeite waard om er even voor te zitten. Sensopathisch spel is ontzettend goed voor de ontwikkeling van baby’s. Daarmee activeer je de zintuigen van je kind en leert het op die manier een hele hoop nieuwe dingen

3 jaar geleden

Hier vindt ze speelgoed overgeven heel leuk. Dus ik geef een speelgoedje aan haar, en zij geeft het dan weer terug. Grote glimlach erbij haha.