5 Reacties

3 jaar geleden

Bij ons heeft onze dochter ook sterke voorkeur gehad voor mij. Maar wij hebben het echt om en om gedaan. Indien het niet kon vanwege werk dan niet natuurlijk. Ik denk echt dat je partner (en jii ooo natuurlijk 😓) door de zure appel heen moet bijten. Zolang jij het blijft doen/overnemen zal jullie zoon dat doorhebben en blijven huilen bij je man. Het is echt niet leuk en vergt veel tijd en geduld. Dit heeft bij ons iig wel geholpen. Heel veel succes

3 jaar geleden

Wij doen het nu ook om en om. Ik snap dat we door moeten zetten maar hij raakt dan helemaal over de flos. Kokhalzend huilen aan toe. Dat is ook niet de bedoeling denk ik. Mag ik vragen hoe jullie dit gedaan hebben??

3 jaar geleden

Reactie op AnoukJip

Wij doen het nu ook om en om. Ik snap dat we door moeten zetten maar hij ...
Oef dat is wel heftig. Dan zou ik eerder neigen om een consult bij een slaap coach te doen. Wij hebben haar wel met ssssshh geluiden en aai over haar bol gerust kunnen stellen. Het heeft bij ons wel langer geduurd dan beschreven in de methode

3 jaar geleden

Oef dat is wel heftig. Dan zou ik eerder neigen om een consult bij een slaa ...
Bij mij lukt het sst en de aai over de bol wel. Bij manlief niet🤷‍♀️ Ik ben qua afstand al verder. Manlief nog in het begin. Prima. Gisteren heb ik het gedaan. Vanavond manlief weer🤞🏻 Afgesproken hoe lang we hem laten huilen. Dan even weglopen en weer terug. Troosten vanuit bed maar als dat echt niet werkt dan maar ff eruit halen. Het moet niet ten koste van alles gaan.

3 jaar geleden

Reactie op AnoukJip

Bij mij lukt het sst en de aai over de bol wel. Bij manlief niet🤷‍♀️ Ik b ...
Wij merken soms ook nog steeds verschil met naar bed brengen. Soms lukt het ook niet bij mijn man ook vaker niet.. soms kiezen we er dan ook voor om even weg te gaan, haar te laten huilen. En als ze echt overstuur is pakken we haar eruit, troosten we haar en beginnen we opnieuw. Net je wat je zegt het moet niet ten koste can alles gaan!