9 Reacties

3 jaar geleden

Wij hadden dit ook een zijn consequent om de 5 minuten heen gegaan. Het heeft ons 4 dagen gelost, de eerste dag 2 uur, maar ze gaat ze nu zonder een kik te geven naar bed. We hebben haar ook niet aangeraakt als we naar haar toe gingen. Alleen gezegd ga maar lekker slapen, ik kom over 5 minuten weer. Misschien kan dit voor jullie ook werken.

3 jaar geleden

Wat super vervelend zeg (zacht uitgedrukt). Misschien een slaapcoach of iemand om hulp vragen? Of een ander bedje? Of bedje op andere plek? Bach bloesem? Coosleepen? Mijn oudste dochter heeft ook maanden lang gehuild (niet met naar bed brengen maar als ze snachts wakker werd). Is echt heftig. Hopelijk snel verbetering!

3 jaar geleden

mijn kleine valt ook niet zelf in slapen. mijn dochter nu 11. die viel gewoon overal zelf in slaap. in de box op de grond. zoontje is nu 26 ste 11 maanden. laatste week ook 's nachts wakker en moeilijk willen slapen. terwijl hij normaal altijd doorslaapt. hopelijk wordt het snel beter voor je. maar dat in slaap wiegen doe ik ook anders gaat hij niet slapen

3 jaar geleden

Wij ook de gecontroleerde huilmethode toegepast, telkens wat langer. Het is even pittig maar het was 't waard

3 jaar geleden

Ik herken het hier alleen soms... niet altijd. Dus het lijkt me erg lastig en zwaar voor je.. Ik weet dat bij mijn zoontje het dragen in een doek of draagzak veel hielp in bepaalde fases en nu met zijn verlatingsangst lig ik vaak naast hem op de bank of bed als ik zie dat hij moe word... hij valt dan vaak rustig in slaap en ik probeer elke dag 1 slaapje met hem te wandelen in de kinderwagen. Snachts ligt hij soms in zijn eigen bed maar ook nachten tussen ons in als hij wakker wordt en gaat huilen... Probeer vooral je eigen gevoel te volgen. Jij weet zelf het beste wat werkt en wat niet werkt.

3 jaar geleden

Wij hebben ook echt alles geprobeerd! 3 boeken, cry it out, in bedje en ernaast blijven zitten....en alles ruim een week toegepast maar geen verandering😣 vanaf vandaag begonnen met verzwarings slaapzak van babydeepsleep (vreselijk duur maar je probeert ALLES) dus fingers crossed en hopelijk werkt dit. Hij is nu wel verkouden dus sneller in paniek als z'n neusje dicht zit

3 jaar geleden

Reactie op ChantalV

Wij hebben ook echt alles geprobeerd! 3 boeken, cry it out, in bedje en ern ...
Laat mij even weten hoe het gaat!! En jij dus ook succes met alle kilometers die je maakt door rond te lopen!

3 jaar geleden

Laat mij even weten hoe het gaat!! En jij dus ook succes met alle kilometer ...
Nu al, even grof gezegd, kut! Hij lag redelijk snel te slapen voor zijn doen maar was na amper 45min alweer in paniek door zijn verstopte neus. 4x gewiegd en teruggelegd en gelij weer wakker en huilen. Naast mij neer gelegd maar dan wil hij alleen maar zitten.....*diepezucht. Ik raak er zo onwijs gefrustreerd van! Mijn man komt kijken en die neemt hem dan maar even naar beneden voor afleiding maar dat vind ik erg vervelend. Kleine is zo moe en dan die andere prikkels weer😭

3 jaar geleden

Reactie op ChantalV

Nu al, even grof gezegd, kut! Hij lag redelijk snel te slapen voor zijn doe ...
Ach jemig, dat klinkt niet fijn. Ken je gevoel zo goed. Door mede vermoeidheid, onmacht en baby's in de omgeving die je zo kan neerleggen en slaapt meteen, werd ik er ook echt verdrietig, geïrriteerd, gefrustreerd, boos en machteloos van. Dan denk je het gaat beter, maar helaas toch niet, dan denk je een methode te hebben gevonden en opeens werkt het ook niet meer. Merk wel dat als ik zelf gewoon rustig blijf, stug door blijven lopen, zingen, wiegen ondanks zijn getrap en schreeuwen werkt wel beter maar heel moeilijk. Hier ook nachten wel beneden gezeten voor afleiding hoor of flesje maken, alles om weer de rust te krijgen. Hoe is het nu!? Ga zo door, je doet het fantastisch!!