7 Reacties

3 jaar geleden

Gaan rijden onder slaap tijd ? Gaan wij ook doen. Vorig jaar naar italie gereden in 3 dagen.

3 jaar geleden

Wij hebben de heenweg in de nacht gereden. Man en ik om en om 2 uren. De dames hebben toen voornamelijk geslapen. De terugweg wel overdag gereden en toen bijna niet geslapen. Wij hadden een vormenspel en 'dublo' en een liedjesboek mee. Hier kon ze haar wel even mee vermaken. Liedjes zingen, hoofd schouders toverde ook wel weer even een lach op het gezicht. Toch heeft ze ook behoorlijk zitten zeuren. Soms hielp even wat te eten geven ook goed 🤭 Alleen reden wij wel gewoon in 1 keer terug, dat was voor ons 14 uren. Je zou even wat vaker kunnen stoppen, kan hij even lopen. Dan zou je zeggen dat 4 met wel wisselend speelgoed en hopen op een hazenslaapje hopelijk best te doen is.

3 jaar geleden

Wij hebben gisteren 7 uur gereden en zitten nu lekker in Frankrijk. 7u vertrokken, krentenbol gegeten wat gedronken slaapje gedaan even pauze gehouden enz. Op een gegeven moment werd ze zeurderig, teveel energie te weinig beweging en niet terug in de auto willen. Misschien niet heel goed maar wij hebben afleveringen van bing e.d. gedownload en afgespeeld op de tablet. Deze zat vast met een houder op de hoofdsteun. Ze heeft daarna nog een slaapje gedaan en lekker gegeten en gedronken en toen wr er waren lekker laten rennen en de nieuwe omgeving ontdekken om de energie kwijt te kunnen. Vanmorgen werd ze wel vroeg (kwart voor 6) wakker dus hopelijk heeft het niet teveel met haar ritme gedaan.

3 jaar geleden

Wij zijn 12u naar het zuiden van Frankrijk gereden met een dreumes van 14 maanden. Wij zijn om 12u snachts vertrokken en het ging echt goed! Laatste uurtje was moeilijk en toen de tablet aangezet, ze heeft veel gegeten/gedronken en geslapen.

VRIEND

3 jaar geleden

Tablet met filmpjes in auto-organizer was bij ons groot succes! En ik ben tijdens de reis op de achterbank naast mijn dochter gaan zitten terwijl mijn vriend reed, ook dat hielp denk ik. Goede reis!

3 jaar geleden

Super thanks voor jullie tips. We gaan het in 2 dagen rijden. Lekker rustig aan doen en overnachten ergens onderweg. Inderdaad veel eten meenemen, filmpjes en voldoende speelgoed. Echter vindt hij het soms na 20 min al niet meer leuk in de auto, dus we gaan zien…… De heenweg kunnen we niet snachts rijden, dan komen we veelste vroeg aan.. vandaar in 2 dagen. Terug gaan we wel snachts rijden! :)

3 jaar geleden

Wij hebben hetzelfde gedaan als jullie, dus 2x +/- 5 uur. Onze dochter slaapt niet in de auto en werd na 1.5u eigenlijk al een beetje kribbig. Ik zat op de achterbank en was haar dienstmeisje. Veel gespeeld, gegeten, gedronken, filmpjes gekeken, gezongen en op elke stop haar een flink stuk laten bewegen (kruipen/lopen aan hand).