31 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook zo. Ik lees even mee. Bijna 8 maanden oud nu, ze doet het een maandje

3 jaar geleden

Hahah hier ook al een maandje..mn zoontje is 8 maanden nu..

3 jaar geleden

Hier ook nu zo'n 2 weken. Geen idee wat het betekend. Maar wij leren haar nu maar de betekenis van 'nee'.

3 jaar geleden

Onze dochter doet dit ook vanaf dat ze 6 maanden is. Soort van ontdekken denk ik!

3 jaar geleden

Doet mijn kindje ook, ik lees mee😊

3 jaar geleden

Die van mij doet dit al een paar maanden, bij hem betekent het dat hij moe is. Als ik hem op bed leg dan gaat hij ook slapen

3 jaar geleden

Mn dochter doet dit al sinds het begin. Meestal om in slaap te vallen.

3 jaar geleden

Ja hier ook bij het in slaap vallen

3 jaar geleden

Wat grappig om te lezen. Onze zoon van 7 maanden doet dit ook sinds een week of 2. Hij vindt het geweldig als ik dit ook doe en Nee? Benoem.. ik heb ook geen idee wat het betekent maar hier wordt er flink om gelachen.. 🤣

3 jaar geleden

Hier ook hij is nu 8 maanden en doet dit al een tijdje.... onder andere op de momenten dat hy een hapje moet eten wat hij niet lekker/leuk vindt...

3 jaar geleden

Ja doet onze dochter regelmatig. Ene dag meer dan de andere. Zijn gewoon alles aan het ontdekken :-)

3 jaar geleden

Hier ook al vanaf 4.5 maand, word nu steeds minder :)

3 jaar geleden

Mijn oudste doet dat af en toe nog steeds als hij in bed ligt en die is inmiddels 2 jaar. Ze doen dit om de prikkels te verwerken van die dag.

3 jaar geleden

Reactie op Albertine-25

Die van mij doet dit al een paar maanden, bij hem betekent het dat hij moe ...
Hier inderdaad ook! En ze doet het ook al vanaf 4 maanden

3 jaar geleden

Mijn kindje doet dit ook, en haar broer van 2,5 nog steeds elke nacht..🙈 In ons geval wiegen ze zichzelf zo in slaap..

3 jaar geleden

Yes hier ook!

3 jaar geleden

Mijn dochterje doet dit vlak voor ze in slaap valt

3 jaar geleden

Die van ons als moe is of als ze teveel prikkels heeft gehad ( te drukke dag teveel mensen gezien )

3 jaar geleden

Doet mijn zoontje ook! Voor hem is het een spelletje lijkt het🤣. Meestal doet hij het als hij iets leuk of spannend vindt. In het begin vooral als hij lag op een zachte ondergrond. Heel soms ook tijdens zijn slaap.

3 jaar geleden

Mijn zoontje doet dit ook sinds een maandje ongeveer! Hij doet dit om in slaap te vallen maar ook soms overdag zonder dat hij moe is. Bij het CB zeiden ze dat veel babies dit grappig vinden omdat de wereld dan ineens lijkt te bewegen. Is een beetje ontdekken wat ze kunnen blijkbaar!