13 Reacties

3 jaar geleden

Niks 🙈

3 jaar geleden

Wij ook helemaal niks. Ze slaapt er alleen maar.

3 jaar geleden

Hier ook niks en bij de oudste ook niet gedaan. Stopcontacten zijn al kind veilig zonder plaatje bij ons door het hele huis

3 jaar geleden

Wij hebben de stopcontacten beveiligd, maar dat was voor de oudste al in heel het huis. Verder niks bijzonders in de babykamer, hij slaapt daar en verder is hij er nooit (alleen). Staat ook een plant op de grond.

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Wij hebben de stopcontacten beveiligd, maar dat was voor de oudste al in he ...
Kledingkast/commode is volgens mij het risico dat ze aan een open lade kunnen gaan hangen, en dan zou het kunnen kantelen. Ledikant krijgen ze echt niet om.

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Kledingkast/commode is volgens mij het risico dat ze aan een open lade kunn ...
Onze dochter doet dit af en toe. Daarna mooi vast gemaakt.

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Kledingkast/commode is volgens mij het risico dat ze aan een open lade kunn ...
Heeft ie een keer gedaan aan de ladenkast op onze slaapkamer ( de oudste van 2) die kieperde om tegen het bed. Hij schrok zich rot (geen pijn gedaan) en heeft het nooit meer gedaan 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Gabriellenaomi

Heeft ie een keer gedaan aan de ladenkast op onze slaapkamer ( de oudste va ...
Zou mezelf ook rot schrikken!

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Zou mezelf ook rot schrikken!
Haha ja deden we ook. Hij had alle lades open gezet en toen kantelde hij om. Tegen ons bed (staat er vlak achter). Hij heeft zich geen pijn gedaan verder, dus liep goed af. Maar hij heeft het nooit meer gedaan daarna. Als ons bed er niet had gestaan was het waarschijnlijk wel pijnlijker gelopen🙈

3 jaar geleden

Reactie op Gabriellenaomi

Haha ja deden we ook. Hij had alle lades open gezet en toen kantelde hij om ...
Soms is het zoo fijn dat je ook wel eens mazzel hebt met kinderen 😁

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Soms is het zoo fijn dat je ook wel eens mazzel hebt met kinderen 😁
Haha echt hoor! Ongelukjes zitten in een klein hoekje🙈

3 jaar geleden

Alleen van die plaatjes op de stopcontacten, Meer zie ik het nut niet van aangezien ik mijn kind de eerste jaren niet zonder toezicht in haar slaapkamer ga hebben. Voor haar speelkamer idem.

3 jaar geleden

Ik ben wel benieuwd hoe jullie het nu hebben gedaan, nu de kindjes groter zijn 😊 Wij zijn nog steeds niet verder gekomen dan de plaatjes in de stopcontacten. Hebben jullie nu bijv meer vastgemaakt aan de muur? Of het gewoon zo gelaten? Ik ben er eigenlijk altijd bij, dus vandaar dat het er nog niet van is gekomen.