15 Reacties
3 jaar geleden
Zelf geen ervaring hiermee. Ik wel wel dat mijn neefje heel jong al uit bed klom (nog voor zijn 1e verjaardag). Mijn broer heeft toen een laaghoogslaaper gekocht waar het ledikantje precies onder paste. En een deurtje gemaakt waar mijn neefje in en uit kon. Niet geheel ideaal maar wel veilig.
3 jaar geleden
Mijn oudste heeft zo’n 2.5 jaar in het ledikantje gelegen, daarna meteen een groot bed (dus geen peuterbed). We hebben hem toen over gedaan omdat hij ook naar een nieuwe kamer ging voor zijn zusje geboren werd. Anders had hij ook makkelijk nog in zijn ledikantje kunnen blijven.
3 jaar geleden
Reactie op Vienna37
Kijk.. de bodem zit ook niet op de laagste stand maar lager dan dit zitten ...
Bij mij wel kan die veel lager. Of zelf even klussen zodat ie lager kan. Dit zou ik niet veilig vinden.
3 jaar geleden
Reactie op Vienna37
Kijk.. de bodem zit ook niet op de laagste stand maar lager dan dit zitten ...
Bij ons kan het nog een stapje lager, hebben hem sinds 1-2 maanden op zijn laagst gezet. Ik zou zelf extra gaatjes maken of (bijna) op de grond laten zakken, eventueel laten steunen op iets.
Bij onze oudste hebben we toen ze ruim twee was een lange zijkant eruit gehaald, dat kan bij ons ledikant, dus half open. Met 2j10mnd ongeveer ging ze naar een eenpersoonsbed. Vooral omdat ik 1 maand na haar 3de verjaardag was uitgerekend van haar broertje en we het ledikantje dus nodig hadden voor hem 🤭
3 jaar geleden
Reactie op Vienna37
Heel fijn..bodem naar beneden. Helaas zitten de stopcontacten hier laag. Zi ...
Bedje kwart slag draaien? Maar beter bij de gordijnen dan bij een stopcontact ook al zitten er van die beschermers in