15 Reacties

3 jaar geleden

Goeie, ben ook benieuwd?

3 jaar geleden

Zelf geen ervaring hiermee. Ik wel wel dat mijn neefje heel jong al uit bed klom (nog voor zijn 1e verjaardag). Mijn broer heeft toen een laaghoogslaaper gekocht waar het ledikantje precies onder paste. En een deurtje gemaakt waar mijn neefje in en uit kon. Niet geheel ideaal maar wel veilig.

3 jaar geleden

Zelf geen ervaring hiermee. Ik wel wel dat mijn neefje heel jong al uit bed ...
Ja ik heb het ook weleens gehoord. Een slaapzak maakt het wel veiliger maar het is niet onmogelijk. Best een creatieve oplossing maar ik hoop dat er toch nog een andere oplossing is🤭

3 jaar geleden

Mijn oudste heeft zo’n 2.5 jaar in het ledikantje gelegen, daarna meteen een groot bed (dus geen peuterbed). We hebben hem toen over gedaan omdat hij ook naar een nieuwe kamer ging voor zijn zusje geboren werd. Anders had hij ook makkelijk nog in zijn ledikantje kunnen blijven.

3 jaar geleden

Kijk.. de bodem zit ook niet op de laagste stand maar lager dan dit zitten geen gaten. Bij jullie ook zo ?

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Kijk.. de bodem zit ook niet op de laagste stand maar lager dan dit zitten ...
Bij mij wel kan die veel lager. Of zelf even klussen zodat ie lager kan. Dit zou ik niet veilig vinden.

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Kijk.. de bodem zit ook niet op de laagste stand maar lager dan dit zitten ...
Bij ons bedje is de laagste stand zonder gaten, dan ligt de lattenbodem op het onderstel als het ware. Misschien is dat bij dit bedje ook zo?

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Kijk.. de bodem zit ook niet op de laagste stand maar lager dan dit zitten ...
Bij ons kan het nog een stapje lager, hebben hem sinds 1-2 maanden op zijn laagst gezet. Ik zou zelf extra gaatjes maken of (bijna) op de grond laten zakken, eventueel laten steunen op iets. Bij onze oudste hebben we toen ze ruim twee was een lange zijkant eruit gehaald, dat kan bij ons ledikant, dus half open. Met 2j10mnd ongeveer ging ze naar een eenpersoonsbed. Vooral omdat ik 1 maand na haar 3de verjaardag was uitgerekend van haar broertje en we het ledikantje dus nodig hadden voor hem 🤭

3 jaar geleden

Reactie op LiCo

Bij ons bedje is de laagste stand zonder gaten, dan ligt de lattenbodem op ...
Ik ben even op onderzoek uit gegaan.. En ja hoor wel gaten 🤦‍♀️ mijn vriend zei eerder..nee zitten er niet. Gaat morgenochtend dus gelijk naar beneden🤭

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Ik ben even op onderzoek uit gegaan.. En ja hoor wel gaten 🤦‍♀️ mijn vrie ...
Wat fijn, super goed!

3 jaar geleden

Heel fijn..bodem naar beneden. Helaas zitten de stopcontacten hier laag. Zitten wel van die beschermers op maar toch.. Verschuiven van het bedje resulteert erin dat de gordijnen richting het bedje hangen..

3 jaar geleden

Hoe ver hangen jullie gordijnen van het bedje?

3 jaar geleden

Inmiddels staat alles goed! Bedankt voor jullie feedback.

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Heel fijn..bodem naar beneden. Helaas zitten de stopcontacten hier laag. Zi ...
Bedje kwart slag draaien? Maar beter bij de gordijnen dan bij een stopcontact ook al zitten er van die beschermers in

3 jaar geleden

Bedje kwart slag draaien? Maar beter bij de gordijnen dan bij een stopconta ...
Er was nog speling richting het raam dus het is opgelost:)