15 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Irene94
Wij hebben hier precies hetzelfde. Er is gisteren een soort van slaapcoach ...
Wat een slecht advies 🙀
3 jaar geleden
Reactie op Doriensophia
Wat een slecht advies 🙀
Wat is er zo slecht aan dit advies? Als de reden verstikking is dan lijkt me dat voor een 10 maanden oude baby die zichzelf net zo makkelijk kan draaien als wij volwassenen, veel minder gevaarlijk dan een baby die nog niet sterk genoeg is. Benieuwd naar je redenen.
VRIEND
3 jaar geleden
Die van ons doet precies hetzelfde. Ik leg er een knuffel bij maar die werkt hij weg 😋 hij lijkt er verder niet veel last van te hebben. Ik dacht dat zo'n rand ook meer gevaarlijk is voor jonge babies idd, omdat ze niet goed kunnen rollen. Mij lijkt het op deze leeftijd wel kunnen, anders zou ik er ook geen knuffel bij durven leggen. Maar mocht het anders zijn dan ben ik idd benieuwd wat rond deze leeftijd dan de reden is 😊
3 jaar geleden
Reactie op Doriensophia
Zeker.geen.bedomrander gebruiken! Echt niet veilig.
Ik heb het al sinds mijn kleintje 4 maanden is omdat hij graag met zijn neus ergens tegen aan lag... ik heb wel bedomranders die doorademend zijn dus geen stikgevaar. Aerosleep geweldig alleen wel duur
VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op Mookie123
Ik ook super spul ❤
Ja zeker wij konden wel om de 10 min ons bed uit omdat meneertje weer vast zat met zijn beneden of als zijn tut uit bed is gevallen en hij hem niet meer kon vinden drama was het
Sinds we die bedomrander hebben geen probleem meer top ding