15 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben hier precies hetzelfde. Er is gisteren een soort van slaapcoach bij ons geweest en zij adviseerde ons wel een bedomrander te gaan gebruiken.

3 jaar geleden

Reactie op Irene94

Wij hebben hier precies hetzelfde. Er is gisteren een soort van slaapcoach ...
Wat een slecht advies 🙀

3 jaar geleden

Zeker.geen.bedomrander gebruiken! Echt niet veilig.

3 jaar geleden

Reactie op Doriensophia

Wat een slecht advies 🙀
Wat is er zo slecht aan dit advies? Als de reden verstikking is dan lijkt me dat voor een 10 maanden oude baby die zichzelf net zo makkelijk kan draaien als wij volwassenen, veel minder gevaarlijk dan een baby die nog niet sterk genoeg is. Benieuwd naar je redenen.

VRIEND

3 jaar geleden

Die van ons doet precies hetzelfde. Ik leg er een knuffel bij maar die werkt hij weg 😋 hij lijkt er verder niet veel last van te hebben. Ik dacht dat zo'n rand ook meer gevaarlijk is voor jonge babies idd, omdat ze niet goed kunnen rollen. Mij lijkt het op deze leeftijd wel kunnen, anders zou ik er ook geen knuffel bij durven leggen. Maar mocht het anders zijn dan ben ik idd benieuwd wat rond deze leeftijd dan de reden is 😊

3 jaar geleden

Ik leg hem twee keer per nacht weer aan het voeteneinde 🙃

VRIEND

3 jaar geleden

Wij hebben deze Miss is dit wat

3 jaar geleden

Reactie op Doriensophia

Zeker.geen.bedomrander gebruiken! Echt niet veilig.
Ik heb het al sinds mijn kleintje 4 maanden is omdat hij graag met zijn neus ergens tegen aan lag... ik heb wel bedomranders die doorademend zijn dus geen stikgevaar. Aerosleep geweldig alleen wel duur

3 jaar geleden

Reactie op cinthia

Wij hebben deze Miss is dit wat
Ik ook super spul ❤

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Mookie123

Ik ook super spul ❤
Ja zeker wij konden wel om de 10 min ons bed uit omdat meneertje weer vast zat met zijn beneden of als zijn tut uit bed is gevallen en hij hem niet meer kon vinden drama was het Sinds we die bedomrander hebben geen probleem meer top ding

3 jaar geleden

Heeft bij ons voor een hoop rust gezorgd. Dochter duwt zich er helemaal tegenaan, soms ook haar gezicht. Maar ik maak me niet druk om stikken, ze draait wel om hoor als ze geen adem kan krijgen.

3 jaar geleden

Wij hebben trouwens geen aerosleep ofzo, gewoon 1 van jollein.

3 jaar geleden

Reactie op Jess-p20

Heeft bij ons voor een hoop rust gezorgd. Dochter duwt zich er helemaal teg ...
Hier hetzelfde! Maak me er ook niet druk om, hij rolt alle kanten op

3 jaar geleden

Reactie op Jess-p20

Wij hebben trouwens geen aerosleep ofzo, gewoon 1 van jollein.
Wij ook!

3 jaar geleden

Super thanks voor de positieve berichten en dat jullie ook niet zo “panisch” zijn wat betreft wat wel en niet mag volgens de boeken 😉. Zojuist een besteld en hopen op wat bonk vrije nachten!