17 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg even! Dochter van 9 mnd. Ook met volle haarbod vanaf de geboorte én berg... andere twee kids hadden dit niet (en ook veel haar). Ben benieuwd naar de tips! 😄

3 jaar geleden

mijn kleine heeft het ook. toevallig vandaag met wat olie gedaan. wordt gelijk erg zacht. paar uur later haren gewassen en gelijk een stuk minder. het is deel een jongen en geen hele bos met haar. maar als je het gewoon daarna was is er niks aan de hand

3 jaar geleden

Onze zoon ook. Ik heb gelezen dat je baby olie kunt smeren en even kan laten weken om het er met een pasje voorzichtig af te schrapen.. Berg gaat ook vanzelf over en ik lees overal dat baby's er geen last van hebben. Ik laat het zelf zitten want wil niet gaan pielen als hij er geen last van heeft ☺️

3 jaar geleden

Ja het is hier wel vanzelf over gegaan maar wel product van dr Leenarts tegen berg gebruikt

3 jaar geleden

Zoete olie schijnt ook te helpen.

3 jaar geleden

Zeer herkenbaar, dacht gisteren nog om hier dezelfde vraag re stellen. Dus ik lees ook even mee. Het eraf krabben is hier geen succe😅

3 jaar geleden

Ik heb bergzalf van dr leenarts gebruikt. Werkte super.

3 jaar geleden

Ik lees ook mee, ons dochtertje is 9 maanden en ze heeft zoveel haar dat je het amper ziet, laat staan dat je het weg kan krabben...

3 jaar geleden

Ik heb de bergzalf van dr leenarts gebruikt werkt als een tierelier! Even een uurtje laten intrekken en je kunt er zo (bijna) alles vanaf kammen. Er zit een heel fijn kammetje bij wat je kunt gebruiken

3 jaar geleden

Reactie op Jvb87

Ik heb de bergzalf van dr leenarts gebruikt werkt als een tierelier! Even e ...
Is het dan weg en blijft het dan weg? Of doe je dit gewoon elke week bijvoorbeeld?

3 jaar geleden

Ons zoontje heeft dit ook, heeft weinig haar maar ik behandel het niet. Het gaat vanzelf weg, ik laat het aan ‘de natuur’ over wanneer dat precies is. Hij heeft er geen last van, en ik ook niet:)

3 jaar geleden

Reactie op ally2b

Is het dan weg en blijft het dan weg? Of doe je dit gewoon elke week bijvoo ...
Heb t ook 1 x gebruikt en daarna weg gebleven!!

3 jaar geleden

Hier babyolie erop gedaan en heb haar 3 dagen met een vet koppie gelaten en nu is t weg

3 jaar geleden

Hier ook een baby'tje met een flinke haardos, 9 maanden oud. Vorige week ingesmeerd met babyolie en alles eruit gekamd, wel 2 keer moeten wassen voordat de haartjes niet meer vet waren. Maar alle berg is nu weg

3 jaar geleden

Reactie op ally2b

Is het dan weg en blijft het dan weg? Of doe je dit gewoon elke week bijvoo ...
Ik heb het 1x behandeld en het alles is zo goed als weg. En het is tot nu toe niet meer terug gekomen (4weken geleden behandeld)

3 jaar geleden

Bergzalf van leenarts! 2x gebruit en alles was weg! En het is tot nu toe niet meer teruggekomen!