28 Reacties

3 jaar geleden

Hier eigenlijk alleen minder eetlust en moeilijker slapen. Kwijlen, poep etc nog niet en hij heeft nu 4 tandjes en de 5e en 6e zijn denk ik onderweg

3 jaar geleden

Me dochtertje krijgt er 4 tegelijk. Nou die kon ik niet neerleggen. Ze zat aan me vast geplakt met rode wangen.. nu zijn ze door en geen last meer! Oja ze beet op ALLES

3 jaar geleden

Tweeling: Bij de 1 zijn er 6 tanden door! Was alleen iets huilerig! Andere meneer heeft er 2, en het is dat we het zagen.... Niks aan gemerkt! 🤣

3 jaar geleden

Ons zoontje sliep eerst door maar door de tandjes schreeuwde hij in de nacht even van de pijn. Na een flesje ging het meestal wel weer beter. Toen de eerste 2 tandjes doorgekomen waren kon hij weer beter slapen. Ohja en bijtspeentjes helpen ook enorm en anders beet hij ook op alles wat los en vast zat😄

3 jaar geleden

Hier zijn ook de 4 boven tanden in 1 keer aan de beurt. Zure poep, slecht slapen, overal op kauwen en heeeeeel veel kwijl! Je zou bijna denken dat hij uitdroogt🙈 Overdag is hij gelukkig vrolijk maar snachts....

3 jaar geleden

Hier alleen kapotte billen. Geen spuitluiers of andere ontlasting. Soms drinkt ze de fles niet helemaal leeg, maar of het daardoor komt???

3 jaar geleden

Hoe lang duren deze bijwerkingen bij jullie? Hier al ruim een maand het idee dat ze elk moment kunnen komen... kwijlen, vuur rode en warme wangen, overal op bijten, maar nog geen enkele tand gezien!

3 jaar geleden

Hier minder eetlust, kort lontje en op alles bijten.

3 jaar geleden

Reactie op sanne101291

Hoe lang duren deze bijwerkingen bij jullie? Hier al ruim een maand het ide ...
Nou echt hier ook! Wel allang 2 onderstandjes. Maar al 4 weken weer wat ze ook had voor de 2 onderste, alleen dat duurde dus niet zolang 😳

3 jaar geleden

Onze zoon heeft er nu 4. 2 onder, 2 beneden. Maar de 4 bovenste komen heel rap achter elkaar. De 5e is nu door aan het komen en de 6e zie ik heel duidelijk een witte punt. Hij lijkt nog slechter te slapen, meer wakker worden en moeilijker in slaap komen ook overdag. Verder soms wat rare poep, een rode wang en zie hem soms aan zn oortje trekken. Gek genoeg geen gekwijl hier 🤷‍♀️ Verder is het zo dat ze volgens mij een lagere weerstand hebben of sneller infecties oplopen doordat ze een soort wondje in de mond hebben. Vandaar dat kindjes vaak koorts krijgen of diaree. Dat zijn dan gewoon ziektes die binnen dringen. Dus niet direct naar indirect wel door de tandjes.. kan dus van alles zijn.

3 jaar geleden

Iemand bekend met tandjes en dan daardoor ook krampjes?

3 jaar geleden

Reactie op 07mei2020

Iemand bekend met tandjes en dan daardoor ook krampjes?
Bij ons meisje komen er nu 4 tegelijk door. Ze heeft ook last van kramp idd en laat veel scheetjes. Slaapt ook slecht en huilt veel. Zou ook aan sprong 7 kunnen liggen

3 jaar geleden

Hier heeel veel poep. Wel 4 a 5 x per dag waarvan 1 a 2 spuitluiers. Vuurrode wangetjes en aan zijn oortjes zitten en soms minder lang doorslapen. Maar over het algemeen valt het wel mee. Hij heeft nu 7 tandjes😀

3 jaar geleden

Reactie op Marjolein91

Bij ons meisje komen er nu 4 tegelijk door. Ze heeft ook last van kramp idd ...
Ja klopt .. hier ook combi . Sterkte

3 jaar geleden

Zijn er ook kindjes waar nog helemaal geen tandjes zijn? Wij verwachten wel dat ze een dezer dagen doorkomen maar onze zoon is nu 11 maanden maar heeft dus nog geen tanden!

3 jaar geleden

Reactie op Brenda83

Zijn er ook kindjes waar nog helemaal geen tandjes zijn? Wij verwachten wel ...
Jawel, hier ook een Toos tandloos🤭

3 jaar geleden

Reactie op Brenda83

Zijn er ook kindjes waar nog helemaal geen tandjes zijn? Wij verwachten wel ...
Ja wij hebben dus ook een kind zonder tanden.. roepen al een half jaar dat er wat aankomt, maar ze komen maar niet door 😅

3 jaar geleden

2 tandjes onder kwamen door zonder problemen, ze waren er gewoon 'opeens', bovenste 2 voortanden komen nu tegelijk door en daar heeft ze meer last van, o.a. geen flessen willen drinken en liefst lauwe groentehap en pap en de rest koud.. gelukkig zijn ze nu beide door dus drinkt ze weer flesjes etc. Niet zozeer spuitluiers, wel heel zuur qua geur.. 🥴

3 jaar geleden

Die van ons heeft elke keer verhoging/koorts, hele rode wangen, rode billetjes en zure poep, het is nu wat extremer omdat of zijn hoektand of kies doorkomt, ondanks dat is hij verder wel goed in zijn doen en is zijn eetlust er ook niet minder om haha!

3 jaar geleden

Mijn dochter krijgt 1 rode wang en is heel zeurderig. Echter is ze nu 11 maanden en kan ze buiten een rode wang en zeurderig zijn, ook niet alleen zijn en slaapt ze 2 dutjes van 2-2,5 uur. Zijn er moeders die het herkennen dat ze zoveel gaan slapen? Ik dacht juist dat het andersom zou zijn. Ik denk dat de tandjes in combinatie zijn met een sprongetje ofzo.