30 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben hem nog staan, maar totaal onnodig, De eerste weken sliep ze er wel eens in. Daarna nooit meer gebruikt. Ze gebruikt hem zelf nog wel eens om vanaf de buitenkant aan op te trekken, maar erin spelen doen we eigenlijk nooit, waarschijnlijk omdat ze naast de woonkamer haar eigen speelkamer heeft, dat is natuurlijk voor haar veel leuker

3 jaar geleden

Is de box niet handig om te leren optrekken? Daarom laten wij hem staan... meubels verschuiven met optrekken en tafel en bank kan ze niet bij

3 jaar geleden

Wij hebben heel luxe 2 boxen, eentje in de woonkamer en eentje in de keuken tegen de eettafel. Onze dochter 10 maanden speelt nog heel fijn in de box op de momenten dat wij bijvoorbeeld aan het werk zijn, eten maken, huishouden etc. Ze vind het echt heel fijn, zeker als ik bijv. Achter de laptop aan het werk ben aan de keukentafel dat ze in de box naast mij kan liggen. Al wil ze natuurlijk ook steeds meer van de wereld ontdekken en op de grond spelen. Dit doen we dan ook als we haar goed in de gaten kunnen houden. Hier blijven ze dus nog even staan!

3 jaar geleden

Onze dochter is 9 maanden en vind het heerlijk, ze kan zich nog niet optrekken en ligt zelfs nog op de bovenste stand. Volgende week zullen we hem op de onderste stand zetten. Ze heeft ook een grote Speelmat en dat vind ze ook heerlijk. Fijn om beiden nog te kunnen gebruiken.

3 jaar geleden

Ik heb de box met 5 maanden al verkocht!

3 jaar geleden

Ik heb hem nog wel in de woonkamer, maar laat hem nu eigenlijk altijd op de grond spelen

3 jaar geleden

Onze dochter is 9,5 maand. Wij gebruiken hem als we even iets moeten doen. Ze is zo nieuwsgierig en ondeugend dat ze overal aan zit. 🙈 je kan niet even naar toilet want dan gaat ze weer op onderzoek en ligt de plant omver. Wij doen haar er dan in.

3 jaar geleden

Mijn zoontje vindt hem ook niet altijd leuk, maar hij trekt zichzelf er nu aan op en dan gaat hij staan en dat vindt hij helemaal geweldig😂

3 jaar geleden

Toevallig gister weggedaan. Vind het net een kooi en veelste klein ook. Wij hebben een grote speelhoek op de grond😃

3 jaar geleden

Wij hebben de box een paar weken geleden naar beneden gedaan, en zo af en toe als ik even iets wil doen zonder dat die achter me aan loopt, zit die in de box lekker te spelen met zijn knuffels of gaat staan aan de rand