23 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben de easywalker XS gekocht. De gewone kinderwagen is best groot en staat in onze hal die niet zo groot is. Deze buggy is klein op te vouwen en makkelijk mee te nemen achter in de auto of bakfiets. De duwstang zit ook op een goede hoogte voor ons, (wij zijn beide boven de 1.80m) Voor ons echt een hele goede keuze geweest.

3 jaar geleden

Wij hebben de mutsy nexo bij de oudste gekocht toen hij 1,5 was ongeveer. Het comfort voor je kindje is minder dan bij de wagen, maar met meenemen is het zoveel makkelijker. Wij hebben vanaf dat moment de wagen ook bijna niet meer gebruikt. Ik denk dat we aankomende zomer over gaan op de buggy. Dat is veel praktischer qua bagage als we op vakantie gaan.

3 jaar geleden

Wij hebben een dubbele kinderwagen (3jaar is onze oudste en 8 maanden onze jongste). Maar ook een enkele lief buggy. En bij de oppas hebben ze een buggy van de prenatal. Allemaal goed 😉 net wat je fijn vindt

3 jaar geleden

Ik wil het liefst nu al over op een buggy (dochtertje 8mnd). Ben niet zo tevreden over onze kinderwagen. Daarbij hebben wij een bovenwoning op een dijk en moeten we buiten ook de trap af om bij de auto te komen. Heel irritant met een kinderwagen en kind dus😂. Maar ik denk dat ik haar sowieso tot 1 jaar in de kinderwagen wil hebben. Ik heb de easywalker jacky op het oog omdat die met een goeie duw zichzelf kan inklappen. Hoef je dus niet voor te bukken.

3 jaar geleden

Wij hebben met de oudste een Easywalker gekocht toen ze 10-11 maanden was, maar puur omdat we met het vliegtuig op vakantie gingen. Daarna weer lekker in de wagen, ze liggen daar, zeker voor langere stukken, veel fijner in. En voor mezelf vind ik de buggy veel onrustiger duwen, hobbelt, trilt meer. In de supermarkt daarentegen weer makkelijker omdat de buggy veel wendbaarder is. Maar voor de kleine ligt de kinderwagen nog wel een tijdje het lekkerst denk ik.

3 jaar geleden

Wij hebben een Koelstra gekocht toen voor onze oudste en zijn daar altijd tevreden over geweest

3 jaar geleden

Ik heb sinds de geboorte een Babyzen YoYo. Heeeeel erg tevreden mee! Mag ook mee als cabin bagage in de vliegtuig, wordt erg klein!

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Ik wil het liefst nu al over op een buggy (dochtertje 8mnd). Ben niet zo te ...
Wij wonen ook op een bovenwoning en hebben deze buggy aangeschaft! Perfect! Heel goed zit en lig comfort , en kan met 1 hand worden ingeklapt.. het is bijna gewoon een wandelwagen.. super!

3 jaar geleden

Reactie op dewiblankwaard

Wij wonen ook op een bovenwoning en hebben deze buggy aangeschaft! Perfect! ...
Mijn dochter is ook 8 maanden

3 jaar geleden

Reactie op dewiblankwaard

Mijn dochter is ook 8 maanden
En ze hebben mooie kleuren

3 jaar geleden

Reactie op dewiblankwaard

Mijn dochter is ook 8 maanden
Wauw ziet er super comfortabel uit! Dankjewel voor de tip!

3 jaar geleden

Wij hebben maxi cosi gia, heeeel fijn en mooi

3 jaar geleden

Wij hebben deze joie signature aangeschaft, Is net iets comfortabeler als de 3in1wagen. Gaat zelfs super makkelijk in het bos.

3 jaar geleden

Wij hebben vooral ook voor deze gekozen omdat ik een compacte wagen wilde voor in de auto maar wel extra veel comfort voor de kleine. Maat ik wilde ook geen buggy die omvalt wanneer de kleine er niet in zit door n zware luiertas.

3 jaar geleden

Wij hebben een Mutsy Nexo gekocht. Comfort van een wandelwagen maar heel compact in te klappen. Wij vinden het echt super! Bij de oudste 2 hebben we de wandelwagen omgebouwd maar ik vind de buggy fijner 😉

3 jaar geleden

Ik twijfel er ook nog over wij gebruiken nu nog gewoon de kinderwagen zijn er vorige week ook mee naar het buitenland geweest met de vliegtuig ging allemaal goed. Maar dacht er mischien toch aan om 1 buggy te nemen die wat kleiner en fijner is. Zag bij de kruidvat die van hamilton. Maar weet niet of hij ook een goeie kwaliteit heeft.

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Wij hebben met de oudste een Easywalker gekocht toen ze 10-11 maanden was, ...
Ja dit had ik dus ook in m’n hoofd. Maar wellicht wel handig om te hebben. Ook als hij naar mijn schoonmoeder gaat, hoeven wij en ook zij niet zo te slepen met de kinderwagen.. ik had de maxi-cosi Lara op het oog..

3 jaar geleden

Wij hebben voor onze oudste een keer een gekocht via mamaloes en had ook dat merk, een tip: koop die in ieder geval niet 😅 We gebruiken en wel maar stuur mega slecht omdat het zwaarte punt helemaal verkeerd ligt. Wel makkelijk in te klappen

3 jaar geleden

Ik had me trouwens laatst even aangemeld bij de Consumentenbond omdat we een andere grote uitgave wilden doen. Ik zag toen dat ze ook buggy’s hebben getest. Je kunt je aanmelden voor een gratis week lidmaatschap. Als je je dan weer afmeldt kost het je niets. Dan zou je even kunnen kijken welke buggy’s er goed uit de test komen.

3 jaar geleden

Wij hebben helemaal geen buggy ook niet over gedacht eigenlijk... bij de 2 andere kids ook nooit gehad wandelwagen loopt zo heerlijk comfortabel en kleine zit er ook heerlijk in nou loop ik ook best wel veel....qua ruimte heb grote auto dus nog geen last van gehad ook niet met (auto) vakantie toen ging de wandelwagen bak nog mee.... mooi excuus niet te veel mee te nemen hihi