14 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb de easy walker xs en ben daar super blij mee!! Gebruik nooit meer de gewone wagen eigenlijk. Die xs versie is heel licht, stuurt super, lekker smal, handig voor in de winkels, weinig ruimte, makkelijk in en uit te klappen

3 jaar geleden

Ik heb de hamilton en vind 'm heel fijn! Ligt standaard in de auto en de kinderwagen gebruiken we als we vanuit huis gaan lopen. Hij klapt snel en makkelijk in en heeft fijne wieltjes/mandje/zonnekap enzo. In vergelijking met de kinderwagen zit ze er minder goed in maar wel prima. Je kan denk ik ook moeilijk de kwaliteit van een kinderwagen verwachten in een buggy.

3 jaar geleden

Wij gaan de Joolz aer aanschaffen!

3 jaar geleden

Easywalker xs, aanrader!

3 jaar geleden

Wij hebben van de oudste de mutsy nexo nog liggen. Gaan we deze zomer sowieso gebruiken op vakantie. Zou je niet verbazen als we niet veel later helemaal omgaan, zo veel makkelijker meenemen dan de kinderwagen.

3 jaar geleden

Quinny yezz. Super licht!

3 jaar geleden

Wij hebben de Joolz aer gekocht! Past in de bakfiets en kan makkelijk mee op vakantie.

3 jaar geleden

Wij hebben de GB zusje van Cybex. Super fijn met 1 hand in en uit te klappen. gebruiken de gewone wagen niet meer. Dit wandelt veel fijner

3 jaar geleden

Prénatal basic, 29€ doet wat hij moet doen, helemaal prima 👍🏻

3 jaar geleden

Prénatal basic, 29€ doet wat hij moet doen, helemaal prima 👍🏻
Van welke😊

3 jaar geleden

Reactie op Haniyah

Van welke😊
Deze :)

3 jaar geleden

Easywalker jackey, nadeel is wel dat hij niet helemaal rechtop kan

3 jaar geleden

Joolz Aer, een aanrader als je de buggy veel gebruikt.

3 jaar geleden

Deze :)
Dankje 🌺