27 Reacties

3 jaar geleden

Kan jou zoontje al kruipen? Dan blijft hij op een kleed ook niet zitten. Speen in z'n mond buiten en verder...zand schuurt de maag moeten we maar denken. M'n oudste stopte ook alles in z'n mond ( incl. Zwart zand etc) maar is daar echt niet slechter van geworden. Onvermijdelijk denk ik...

3 jaar geleden

Ik lees mee, ik weet het ook ff niet. Onze dochter staat al enz dus ben veelste bang dat ze valt op die harde stenen..

3 jaar geleden

Kan jou zoontje al kruipen? Dan blijft hij op een kleed ook niet zitten. S ...
Ja, hij kruipt al en gaat ook wel staan. Dus jij zegt eigenlijk gewoon lekker op het gras en de stenen laten?

3 jaar geleden

Ik leg een speel kleed van binnen buiten op de tegels, dan kan ze wel buitenspelen maat is het niet zo hard. Ze is alleen erg nieuwsgierig en blijft er zeker niet altijd op dat laat ik dan ook maar lekker gaan!

3 jaar geleden

Wij zetten hem in zijn loopstoel buiten. Hij vindt het prachtig 🤩

3 jaar geleden

Hij zit nu nog in zijn loopauto buiten. Voor straks met mooi weer neem ik een grote kleed met wat strandspeelgoed en af en toe blokken of zijn auto's hij kan al kruipen en loopt ook al achter zijn loopwagen dus die zal ik straks ook wel mee naar buiten nemen.

3 jaar geleden

Wij laten onze dochter lekker haar gang gaan op het gras en de tegels. Nu loopt ze overal heen en daarvoor kroop ze overal heen. Gewoon maar wat laten ontdekken vind ik.

3 jaar geleden

Sinds een paar weken gaat ons tvent ook uit de wagen als ik naar de speeltuin ga met de oudste. Dus ja... Gras, aarde, zand, takjes... Hij vindt het prachtig! 😬Hij kruipt dus een kleed neer leggen heeft hier geen zin.

3 jaar geleden

Reactie op Daisy99

Ja, hij kruipt al en gaat ook wel staan. Dus jij zegt eigenlijk gewoon lekk ...
Ja, oude broek, ielm pak o.i.d. aan en lekker laten knooien en ontdekken. Het enige wat hier helpt dat hij niets in z'n mond doet is als hij zijn speen in heeft.

3 jaar geleden

Ja, oude broek, ielm pak o.i.d. aan en lekker laten knooien en ontdekken. H ...
Inderdaad, iELM pak aan en gaan! Ze heeft vandaag ook weer zand en takjes geproefd. Gaat vanzelf inzien dat dat toch niet echt lekker is.

3 jaar geleden

Inderdaad, Ielm pak aan en lekker laten ontdekken!!

3 jaar geleden

Reactie op LiCo

Inderdaad, Ielm pak aan en lekker laten ontdekken!!
Dit is ook wel echt de mooiste print. Mooie pakken maar wat een lelijke en schreeuwerige prints vaak!

3 jaar geleden

Wat doen jullie je kindjes aan hun voeten? Die van ons laat sokken en slofjes niet zitten 🙈 maar hij loopt maar net aan zn loopwagentje dus ben benieuwd

3 jaar geleden

Reactie op LiCo

Inderdaad, Ielm pak aan en lekker laten ontdekken!!
En dat gaat ook goed met kruipen op de stenen? 😉 Lijkt me zo zeer doen aan die baby handjes en knietjes. Maar ik ben vast zelf te voorzichtig 😃

3 jaar geleden

Reactie op Daisy99

En dat gaat ook goed met kruipen op de stenen? 😉 Lijkt me zo zeer doen aan ...
Ik krijg de knietjes niet meer schoon maar ze zijn nog niet kapot gegaan! Ik maak me meer zorgen over die leuke flexibele Shoesme schoentjes die ze dan over de tegels schraapt 🙈

3 jaar geleden

Ik laat haar gewoon lekker rondkruipen en rondlopen aan vanalles, ze kan nog niet alleen lopen maar zodra ze iets heeft om aan vast te houden staat/loopt ze. Babies leren door vallen en opstaan, ze moeten leren dat gras eten niet lekker is. Door ze daarvan weg te houden zullen ze het niet leren.

3 jaar geleden

Reactie op Charlotte31

Dit is ook wel echt de mooiste print. Mooie pakken maar wat een lelijke en ...
Ik vind die prints ook echt niet mooi, maar er zijn nu ook effen kleuren in de sale!🤩

VRIEND

3 jaar geleden

Dochterlief speelt hier ook gewoon in het gras en op het grind. Ze stopt vanalles in haar mondje, dat komt het afweersysteem ten goede. Met een wat dikker broekje lijkt ze geen last te hebben van de stenen en anders begint ze op handen en voeten ipv knieën te bewegen, super grappig. Ik laat haar zo veel mogelijk op blote voeten. Eerst zette ik haar altijd terug in het gras, maar ze vindt de stenen leuker 🤦

3 jaar geleden

Lekker aan het ontdekken in haar IELM pakje, mijn lieve roze Teletubbie😍 Van mij mag ze naar hartenlust ontdekken, zolang het veilig is.

3 jaar geleden

Reactie op Noekie

Wij zetten hem in zijn loopstoel buiten. Hij vindt het prachtig 🤩
Dit is inderdaad een optie, helaas zit mijn zoontje er al een maand niet in, omdat hij zijn hielen open haalt aan de achterkant 😅