32 Reacties

3 jaar geleden

Wij geven een wheelybug en een tentje. Van schoonouders een ballenbak en van mijn ouders een houten zandbak.

3 jaar geleden

Wij hebben met de grootouders samengeleged om de blokken van Modu te kopen. Daarnaast heeft hij boekjes gekregen, smartmax, muziek instrumenten en een badponcho en zwemluier 馃槉

3 jaar geleden

Toevallig vandaag een loop tractor besteld. En aan oma het aanhangertje gevraagd. Zijn grote broer heeft een traptractor ook van hetzelfde merk dus ik dacht dan kunnen ze lekker samen aan de gang 馃憣馃構 en aan andere oma een IELM pakje gevraagd voor in het najaar alvast.

3 jaar geleden

Gister had er iemand ook een vraag wat geef ik voor een eerste verjaardag? En een ander antwoordde scoot and ride...heb het meteen opgezocht... en wat een super tof ding! Ik heb deze gelijk besteld馃榿

3 jaar geleden

Haha wat een dropje :) Wij wisten het ook niet zo goed maar hadden uiteindelijk gevraagd: * een drinkbeker met harde tuit (hadden we nog niet) * pyjama setjes * houten speelgoed * puzzels * prentenboeken * loopkarretje * En we gaan zelf nog een ballenbak bestellen :) We kregen nog een trekdiertje. Een hondje met een trektouwtje eraan. Vindt ie fantastisch, is misschien ook leuk juist te vragen :) En we kregen nog autosleutels (plastic) met muziek erin. Nu heeft ie net zoals papa autosleutels haha, vindt ie ook super leuk :)

3 jaar geleden

Reactie op Tamaradaniel

Gister had er iemand ook een vraag wat geef ik voor een eerste verjaardag? ...
Wij hebben ook de scoot and ride voor ons zoontje hij is er helemaal weg van 馃槏

3 jaar geleden

hier is het speelgoed van toettoet in trek. de locomotief is 3 in 1. kan er op zitten en achter lopen

3 jaar geleden

Ik heb om een xylofoon, pianootje, hamerbankje, zwembad met dakje, speelgoed voor in de zwembad, ballenbak, en dingen van maan en ik (favoriete programma) gevraagd. Zo heeft ze vanalles wat en kunnen we de oude "baby speelgoed" weg leggen. We hebben ook een babywalker aangeschaft, ze loopt nog niet maar het paneel met knopjes en telefoontje vind ze erg leuk.

3 jaar geleden

Wij hebben van mijn ouders een geboortestoeltje gehad! Met de print van zijn geboortekaartje op de zitting en rugleuning. Heel leuk :)

3 jaar geleden

De dansende aap van Vtech is hier een groot succes 馃

3 jaar geleden

Oh en de ballenbak tent met tunnel, is wel groot 馃檲

茅茅n jaar geleden

Loopfiets