87 Reacties

3 jaar geleden

Bydemiphotography!!

3 jaar geleden

Reactie op stephanie98

Wij hebben onze cake smash gepland bij FunkyFoto in Sint truiden! Kijk er n ...
Hier tongeren馃槣

3 jaar geleden

Made by mone

3 jaar geleden

Zoo leuk! Wij hebben vorige week een smash gehad! 鉂わ笍

3 jaar geleden

En hij vond het lekkerrrr馃槏

3 jaar geleden

Ik ga met mijn zoon naar Enschede bij studio Hanneke, daar heb je eerst zonder taart foto's dan met taart en daarna nog in het badje. Je kunt daar met een wat uitgebreider pakket helemaal kiezen welk thema je wilt en achtergrond enzo.

3 jaar geleden

Reactie op MamavanSiem

Hier kijk ik ook naar! Waar heb jij besteld? Ik had iemand gevonden maar di ...
Hoi, sorry voor de late reactie. Is een zaak in Spijkenisse. Is het bij jou in de buurt?

3 jaar geleden

Michel Klink fotografie in Spijkenisse! Daar hebben wij hem ook gepland en zijn we al eerder geweest!

3 jaar geleden

Reactie op stephanie98

Wij hebben onze cake smash gepland bij FunkyFoto in Sint truiden! Kijk er n ...
Stepahnie ik in tongeren dus Maar waar kan je taart bestellen?

3 jaar geleden

Wij hadden ook een jungle thema! Alle decoratie via AliExpress besteld. 馃馃悞馃惎馃悩 馃

3 jaar geleden

馃挅

3 jaar geleden

Super leuke schattige en mooie foto鈥檚 馃槏 heeft iemand toevallig ook een leuk adres in de buurt van Veenendaal? Dochter word 9 mei 1 jaar en als ik deze fotos zie zou ik er graag ook een plannen en zelf vind ik niet zo snel iets in de buurt

3 jaar geleden

Wij hebben vandaag een eigen cake smash shoot gedaan. Hij vond er zelf alleen weinig aan. Hij raakte de taart met 1 vingertje aan en keek heel vies馃槀

3 jaar geleden

Hier ook jungle thema en veel van ali express, hebben ze erg veel leuke dingen en het was een groot succes. De taart heb ik zelf gemaakt 馃榿

3 jaar geleden

Ik heb hem gisteren zelf gedaan! 馃檲

3 jaar geleden

Super leuk om te zien allemaal! Wij gaan 6 mei zelf ook een shoot doen, ben zo benieuwd!! 馃槏

3 jaar geleden

Ik heb het zelf gedaan 馃ぉ

3 jaar geleden

Wij hebben het zelf gedaan met decoratie van Ali express en het taartje heb ik zelf gemaakt

3 jaar geleden

Dit was met het taartje

3 jaar geleden

Reactie op Claudiiaa

Wat super leuk. Dit is misschien echt een hele stomme vraag. Maar mijn doc ...
Nee denk het niet. Luna was er niet van onderste boven innieder geval. Ze dook ook niet op de taart馃檲 Stiekem had ik dat wel leuk gevonden. Zij was alles aan het uitpluizen met haar pincetgreep! En ze heeft ook voor het eerst nibbit chippies op...de volgrnde dag koos zegewoon weer voor hartig en is groente nog steeds haar favo maaltijd馃槆