10 Reacties

3 jaar geleden

Eerlijk gezegd.. denk ik dat de baby's aanvoelen dat het jou frustreert of zo.. want hoe meer ik er boven op zit hoe minder hij eet 🤣 ik probeer het dan altijd maar zo te zien dat als ze echt honger hebben ze echt wel komen voor eten of drinken etc. En verder laat ik onze zoon gewoon lekker eten wat hij graag wil!

3 jaar geleden

Geen ervaring met minder eten, wel gekke baby logica. Daarstraks zelfs nog. Meneer heeft geleerd om zelf de lepel met eten naar zijn mond te brengen, mama de lepel niet terug volscheppen, want dan word ie boos wilt het zelf doen, hij word ook boos als de lepel leeg is dus probeert zelf op te scheppen wat nog niet lukt dus word hij weer boos, zodoende zijn we een uur bezig geweest voor 200g te eten 😅 ik dacht even 'als het nu al zo erg is, wat gaat het dan niet bij de terrible 2 zijn' 🤣

3 jaar geleden

Hier was meneer ook top aan het eten totdat hij ineens zeurde dagelijks tijdens avondeten. Bleek gewoon zelf te willen eten

3 jaar geleden

Reactie op 07mei2020

Hier was meneer ook top aan het eten totdat hij ineens zeurde dagelijks tij ...
En dat resulteert in een grote kliederboel of valt dat mee?🤣

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

En dat resulteert in een grote kliederboel of valt dat mee?🤣
Valt mee

3 jaar geleden

Reactie op 07mei2020

Valt mee
Ik maak twee bakjes , eentje voor hem met beetje in en de rest geef ik tussendoor . Gaat elke dag steeds beter . Wij zaten met de handen in het haar van wat bedoelt hij toch

3 jaar geleden

Reactie op 07mei2020

Ik maak twee bakjes , eentje voor hem met beetje in en de rest geef ik tuss ...
Stomme vraag misschien maar hij eet dan met zijn handjes ? Ik las hier ook kindjes die zelf al met lepel eten.

VRIEND

3 jaar geleden

Wij hebben heel wat anders kwa eten Ons zoontje kan zelf stukjes brood pakken van zijn bord af en in zijn mond stoppen. Alleen wat ik apart vind en een klein beetje grappig hij pak wel stukjes brood als er boter op zit. Maar bvb stukjes brood met pasta of andere dingen er op zit hij te twijfelen van moet ik het nou wel of niet pakken Je zit hem echt twijfelen met zijn handje dan raakt hij het stukje brood aan en dan trek hij gauw weer zijn hand weg Dus dan doet mama het maar. en dan is het wel smullen 😆😆 Dan denk ik echt zo van het is het zelfde alleen andere kleur 🙈🙈

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Stomme vraag misschien maar hij eet dan met zijn handjes ? Ik las hier ook ...
Hij eet met handjes en met lepel

3 jaar geleden

Reactie op 07mei2020

Ik maak twee bakjes , eentje voor hem met beetje in en de rest geef ik tuss ...
Dit doen wij ook 👍🏻