Ik snap soms heel weinig van de baby logica😭 wat die wilt en moet soms is totaal anders dan wat ik “denk” dat die wilt.. waar ik soms helemaal met mijn handen in het haar mee zit is eten, het is etenstijd voor de kleine en het is een lastige eter, nou ging het 2 weken super!! En ik zoooo trots! Totdat er weer een nieuwe tand kwam aankloppen en nu zijn we weer bij af.. mond stijf dicht en ik ben potjes weg aan het gooien, en de stukjes brood worden aangenomen en direct op de grond gesmeten.. nja oke dan niet🤷🏻♀️ leg ik hem even neer zodat ik de stukjes brood van de grond kan opruimen weet meneer niet hoe snel die erop af moet kruipen om het vervolgens op te eten🤨 en dan crash ik🤣 ik sta er werkelijk bij te kijken van🙂👍🏼 zijn er hier meer baby’s die niks willen eten zodra er weer een tand door komt? Allemaal leuk en aardig maar ik maak me zorgen dat die niet genoeg eet al drinkt die wel.
En als er meer verhalen zijn over de ingewikkelde soms rocket science baby logica misschien wel leuk om te delen😅