26 Reacties

3 jaar geleden

Volg

3 jaar geleden

Ik volg ook! Zelfde probleem

3 jaar geleden

Ik verschoon mijn zoontje altijd nog voordat ik zelf ga slapen. Ik geef hem dan een pamper broekje (premium protection nappy pants). Dit helpt bij hem goed!

3 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem. Ik ben nu flink aan het experimenteren. Ze draagt normaal gesproken maat 4. - Ik heb de luier andersom aangetrokken, werkte soms wel maar toen haar vader hem een keer zo aantrok was ze midden in de nacht al tot op haar molton doorweekt. - Luier van haar broer er overheen (maat 5), dus twee luiers. Werkte soms, maar ook niet altijd. De bovenste luier zakt toch wat naar beneden. Daardoor vaak toch nat. - luierbroekje van haar broer er overheen, zelfde verhaal als hierboven. - Vannacht voor het eerst alleen een maat 5. Ze was vanochtend droog, maar kan ook een toevalstreffer zijn. Ik experimenteer dus nog even verder.

3 jaar geleden

Hier ook behoorlijk aan het experimenteren met verschillende maten en merken. Achterkant voor werkt tot nu het beste

3 jaar geleden

Ik doe de luier voor de nacht andersom aan. Dus de achterkant op haar buik dit werkt goed bij ons. En geen te strakke romper er overheen hielp ook. Ik heb de luiers van kruidvat en die vind ik erg fijn. Pampers wilde nog wel eens doorlekken

3 jaar geleden

Wij kregen de gouden tip om de romper 's nachts niet dicht te drukken en in het broekje te steken. Geen doorwerken meer, want de romper perst er niks meer uit

3 jaar geleden

Dit hebben wij ook geregeld. Onze dochter komt voor nachtvoeding en verschonen haar dan vaak. Is dit een optie voor jullie? Welk merk luiers gebruiken jullie? Wij hebben Pampers en die werken het best bij haar. Je kan ook de luier achterstevoren aantrekken. De achterkant is afbuigen dan de voorkant en vangt dus net wat meer op.

3 jaar geleden

Wasbare luier. Lekt hier een enkele keer door en dan ben ik bijvoorbeeld na de avond fles vergeten te verschonen

3 jaar geleden

Onze dochter is ook een buikslaper maar wij hebben hier gelukkig geen last van. Wij hebben de luiers van ETOS. Misschien eens een ander merk proberen en kijken of ze dan nog doorlekt?

3 jaar geleden

Gisteren de pampers baby dry pants andersom aangedaan en vanochtend was ze droog. Kan toeval zijn maar ik blijf het proberen! :)

3 jaar geleden

Hadden wij ook! Hier een pamper broekje aangedaan + nog een gewone pamper er boven op en al 7 dagen positief resultaat!

3 jaar geleden

Ik kwam er achter dat mijn dochter vaak doorlekte met een bepaalde pyjama. Het elastiek van het broekje leek de luier naar beneden te duwen ofzo? Super vreemd maar sinds ze die niet meer draagt lekt ze niet meer door 🤷‍♀️😂👍

3 jaar geleden

Wasbare luiers geven hier geen doorlekken meer. Ons zoontje slaapt ook op zijn buik en ik gebruik sinds hij 3 maanden is volledig wasbare luiers. Sindsdien geen doorlekken meer, en hij draagt ze langer dan 12 uur snachts (van savonds 19.00/19.30 tot smorgens 8.00/8.30!).

3 jaar geleden

Een grotere maat romper aandoen was hier de oplossing. 1 maatje groter dan normaal. Dan trekt de volle luier de romper niet strak

3 jaar geleden

Jammer. Het omgedraaid aandoen van de pamper was een eenmalig succes.. we hebben ook verschillende pyjama’s geprobeerd maar dat is ook niet de oplossing!

3 jaar geleden

Wij hebben een buikslaper sinds dat hij een paar weken oud was. Doodeng maar sliep anders niet. Wij hadden elke nacht dit probleem en gebruiken nu nog luier boosters. Een soort inleg dingen. Werkt perfect.

3 jaar geleden

Hier gaat het ondertussen een paar nachten op rij goed met een maat 5. Voelt gigantisch groot aangezien ik ze ook voor mijn 3-jarige gebruik. Als dit toch misgaat ga ik de 5+ proberen denk ik.

3 jaar geleden

Pampers zelf gebeld en die zeggen: pampers premium protection nappy pants. Deze hebben een hoger randje aan de voorkant in vergelijking met de pampers baby dry nappy pants. Ga ze maar aanschaffen en proberen! 🤞🏼

3 jaar geleden

Reactie op myl

Pampers zelf gebeld en die zeggen: pampers premium protection nappy pants. ...
Oh wat goed! Nooit over nagedacht dat je Pampers kom bellen 😂 Wij hebben ook regelmatig kleinere en grotere lekkages bij ons ventje. Die slaapt vaak op zijn zij, en op de buik. Zal het ook eens proberen!